2007/07/03

vigyazz kesz fozz 6
komplementer izek

az egesz honapot athatotta a vizsgaidoszak, uh csak modjaval volt idom gondolkozni
vegul tobb otlet kozul egy nagyon egyszeru nyert
ma, a piacon dolt el, h ezt fogom kesziteni
kicsit sajnos megvaltozott a tervhez kepest, de vegulis igy is finom volt

spenot tokmagos hagymas krumplipuffanccsal

az tok tetszett ebben a kajaban, h 3szorosan is bennevannak a komplementer iz-parok, tobbek kozott emiatt is dontottem emellett:
[1] spenot es fokhagyma
[2] krumpli es hagyma
[3] spenot es krumpli
persze ha a komplementerseg tranzitiv, akkor egy nagy komplementer-kapcsolat az egesz, nem 3 kicsi..


spenot
fel kg spenotot [friss levelet] megfoztem, utana egy kis fokhagymas rantasra tettem, felontottem tejjel es tejszinnel, tettem bele sot es kis cukrot

krumplis cucc

na itt az volt a gaz, h eredetileg krumplis palacsintat akartam csinalni, amit szepen feltekertem volna
ahogy probaltam a tesztat, eselytelen volt, egy borzalom lett belole
igy tettem meg bele kis lisztet, h surubb legyen, es lett a szokasos anna-fele lepenyke/puffancs/nemtommi
szoval ez azert rendesen elkeseritett, nagyon szep palacsintat akartam sutni
volt 6 szem krumplim, azokat megfoztem, meghamoztam, es osszetortem a vadiuj, csodas krumplinyomommal tettem hozza 2 tojast, sot, egy marek snidlinget, ket szal felkarikazott ujhagymat, egy jo nagy marek tokmagot, lisztet es tejet, eleinte annyit, h suru palacsintateszta-szeru legyen, aztan amikor azt feladtam, akkor annyit, h ilyen kis izeket lehessen sutni beloluk kisutottem oket olajban
vegulis finom lett, csak inkabb lett volna palacsinta
es megallapitottam, h nagyon jo otlet volt a tokmag, nagyon finom ize lett tole [ami persze nem meglepo..]



asszem ez a 100

2 comments:

Anonymous said...

Nekem nagyon tetszik, így "elrontottan" puffancs/nemtommi formában:-)))

LepkePillangó

anna said...

orulok, h tetszik
csak tenyleg felbosszantott, mert annyira szerettem volna vmi feltekerheto palacsintat kapni
haaaat nagyon nem jott ossze