2007/07/13

letezek meg
itthon vagyok, sopronban [persze ilyenkor az otthon cimke ervenyes..]
nem nagyon csinalok semmit, allatira pihenek

sutottem 2fele sutit
egyiket az egyik evfolyamtarsam kedveert, mert jott a VOLT-ra, en meg jo elore megigertem neki
masikat reszben b kisocsem, reszben magam miatt: mi ketten szeretjuk ezt a sutit, de nagyon nagyon, mas meg nem kulonosebben
[pontosabban a volt szobatarsaim is total odavoltak tole]

majd leirom a receptjeiket kesobb, ha ujra sutok, mert mindketto elfogyott, mire lefenykepeztem volna oket

akartam persze sokmindent csinalni, h hazajottem, de egyreszt rengeteg kiraly kajat csinalt anyukam, sokan voltunk hetvegen [mi 6an, meg eljott cs is ket napra, meg feljott a mar emlitett evfolyamtars, meg cs hugai is jottek VOLTra, egyszer ok is itt ebedeltek]
szoval maradt annyi minden, h boven volt mit enni, folosleges lett volna kotyvasztanom..

jaaaa
ez vicces
b kisocsem volt vitorlastaborban a ferton
a szulok foznek minden nap, meg van, aki sut is [ossze is szedtunk 2 jo sutireceptet egy anyukatol..]
szerdara kis felreertes volt: egyik anyuka lecsot igert
a biztonsag kedveert hetfon felhivtuk oket a taborbol, h akkor ugye tenyleg, mert 30 ehes gyerek.. - inkabb ne
szoval nekik nem remlett, h megigertek volna
igy mi bevallaltuk a lecsot, ok meg pizzat igertek
persze mi sokkal rosszabbul jartunk, mivel meg nincs lecso-szezon, de hat ez van

kedden vettunk 9 kg paprikat, 2 kg paradicsomot, 4 szal kolbit es 30 tojast
vegul a 2 eszmeletlen meretu fazekba elhasznaltunk 6 kg paprikat, az osszes paradicsomot es asszem kb 3,5 szal kolbaszt, meg persze asszem 1 kg hagymat, es valamennyi szalonnat
jo moka volt megfozni, meg elotte feldarabolni...
aztan a tojast helyben tettuk bele, vegul csak 20at, de igazabol nem lett volna rossz a 30 sem
2 kg kenyer eleg volt hozza

az a meglepo, h annyira finom lett, h meg nekem, aki nem szeretem a lecsot [mivel a paprikat sem] is nagyon izlett
most is az ettem vacsorara

persze nem fogyott el elso este, csak a fele, mert pont akkor lett kesz, amikor a pizzas anyuka megerkezett 6 tepsi pizzaval
lesett is, mennyi paprikat meg paradicsomot hasznaltunk..
szoval a gyerekek lecsaptak a pizzara, es csak paran ettek lecsot
de a masik adagot, amit hutobe tettek, ma megettek ebedre, ugyhogy megse volt baj, h ennyit csinaltunk..

No comments: