2007/07/05

kaptam par napja egy e-mailt, a volt szobatarsamtol, a-tol
nagyon fellelkesitett ez a mondata:
Valamelyik nap találkozzunk, hoztam Neked ehető ajándékot!
igy tegnap feljott hozzam

az ajandek egy uveg szep suru narancslekvar
nagyon orultem neki, nagyon szeretem a narancslekvart

persze csinaltam kajat, hogy jott
a szombaton vett bulgurt csinaltam meg
nagy meglepetesemre nem csak finom, hanem kivetelesen szep is lett

bulgur zoldsegekkel


egy bogrenyi bulgurra ontottem masfel bogre forro vizet, letakartam, es hagytam allni

legkozelebb lesz annyi eszem, h sot is teszek bele

kb 40 perc allas utan kesz lett, megpuhult
kozben egy csikokra vagott cukkinit megpiritottam olivaolajon

felvagtam es lecsopogtettem 3 paradicsomot, tettem melle fel csokor felkarikazott snidlinget, egy marek rukkolat, egy marek tokmagot es par level aprora vagott mentat
mindent osszekevertem, megsoztam, meg tettem ra olivaolajat es kb egy fel citrom levet

nagyon finom lett
a menta es a tokmag ismet nagyon jo, h belekerult, de a citrom is nagyon sokat szamitott
a rukkola is izlett benne - ennek orultem, mert a napokban ettem eloszor, csak magaban megkostoltam, es egyaltalan nem izlett; ebben kiraly volt
ja, sonkat terveztem tepkedni melle [plus-os feketeerdeit], de aztan anelkul ettuk

No comments: