2007/07/16

zsuzska meg nagyon regen, jun 22-en tovabbkuldott nekem egy kordest a csaladnak a blogolasomhoz valo viszonyarol
akkor tanultam, utana meg kiment a fejembol, de most eszembe jutott, h mar illene valaszolni..

tehat a csalad es a blogom

apukamat es 2 idosebb testveremet asszem semennyire nem erdekli
persze ha mondok vmit, megnezik, de maguktol nem
[ha megis: dobjatok gyorsan a bizonyitek-kommenteket]

anyukam olvassa, meg szoban szokott megjegyzeseket is tenni, mindenfele hasznosat
amikor otthon vagyok, es csinalja a jobbnal jobb kajakat, mindig mondom neki, h leirhatna a recepteket, mert tenyleg csodasak, mondjuk olyan cellal, mint ahogy mamma is leirta
erre mindig csak azt mondja, irjam le en az enyemben
aztan ott szokott leallni a projekt, h ehes vagyok a fenykepezeshez, meg mire eszembe jut, h mondja mar el, szinte nem emlekszik ra, epp miket tett bele

kisocsem viccesen all hozza
a kezdetektol mondta vegig, h szt nemjo, unalmas es ronda, es ne is remeljem, h olvassa
amikor sablont valotottam, mutattam neki, es majdnem belehalt, h milyen ronda, es azt mondta, h igy aztan tuti nem olvassa
mondtam neki, h hiszen az elozot is utalta, es arra ugyanezt mondta
allitotta, h nem is, az elozo tok jo volt, azt szerette
amugy nem olvassa, de ha tortenik vmi, amihez neki is koze van, pl az aubergine-fele vkf, amin o is reszt vett, akkor figyel, h megemlitem-e

cs olvassa, o a leghusegesebb olvasom
persze nincs sok ertelme, mert szinte mindent egyutt eszunk, amit leirok, szoval nagy meglepetes nem eri soha
ha netan fenykepezek, akkor siettet, altalaban jo ehes mar
ha meg o foz, akkor szinte koveteli, h irjam mar le, gyorsan gyorsan

tehat a csalad kulonosebben nincss raindulva, de azert van, aki olvassa
[ja, kommentelni soha senki, csak szoban, amit nem ertek, de hat ok tudjak..]

a kordest nem adom tovabb, mert sztem mar reg el is felejtette mindenki, olyan regen indult es csengett le..

4 comments:

Anonymous said...

:) azért köszönöm a választ!

anna said...

hat inkabb en a kerdest..

Anonymous said...

azért mert nem kommentel az ember, még nem biztos hogy nem olvassa a húga összes blogját évek óta... hálló.

anna said...

oke oke
persze messze benned biztam a legjobban, az rss olvaso miatt
sztem marci meg egyszer se nezte meg
papa meg foleg, azt se tudta, h irtam egyszer rola is