2007/07/16

meg regebben csinaltam kovaszos uborkat
finom, most is epp azt eszek az otthonrol hozott padlizsankrem melle
ezert jutott eszembe

a recept nagyjabol uaz, mint masok receptjei
kb 2 kg uborkat beaztattam ejjelre, reggel lekefeltem, aztan bevagdostam a vegeit
[amikor beaztattam, cs epp arrajart; kerdeztem, szt minek csinalom ezt
"hogy mar ejjel kovaszodjon?"
hahaha]

betettem gyonyoruen egy 5literes befottesuvegbe, ala es fole tettem 1-1 "ronda kaprot", azt a szarazat
amikor vettem, rendesen at akart verni a pasas a piacon, de tudtam szamolni, uh nem jott ossze
6 gerezd fokhagymat megtisztitottam es beletettem
amikor kesz lett, csak 5ot talaltam benne, nemtom, hova tunt a hatodik!!

aztan raontottem kb 3 l langyos sos vizet, 1 ek so/liter
nem forraltam fel, csak siman langyosat engedtem a csapbol
gondoltam, h kene szorni bele 1 ek egesz borsot, de sehol nem olvastam ilyet, uh inkabb nem kockaztattam
kar: otthon lattam, h anyukam tesz bele
ratettem egy szelet kenyeret, aztan tanyert az egesz tetejere, es ki a napra
nagyon jo kenyer volt, amit ratettem: nem mallott szet semennyire, egyben ki birtam szedni!!


4 vagy 5 nap mulva lett kesz

No comments: