2007/07/27

itt van nalam bp-n B, a kisocsem
cs viszont nincs itt, lelepett a felsziget fesztivalra
[most persze mar fogom a fejem, mert nagyon banom, h nem mentem vele, pedig hivott..]


szoval
azzal, h B itt van, figyelni kell, h viszonylag normalisan egyen [egyunk]
es raadasul nagy husevo, neki az a kaja, amiben van hus
[amikor eloszor volt itt egy hetig par eve, a legnagyobb kanikulaban annyira tudtam ravenni magam, h sussek neki ebedre egy spenotos omlettet - erre ezt reagalta: tokjo, nagyon finom, de hol van benne a hus?]

szoval a meleg miatt ugyis paraztam, igy cs, hogy nincs itthon, befizetett a menzajan az ebedre, es most 3 napon at mi esszuk meg, megfelezve
sztem jo otlet volt, mert tovabbra is tokjo a kaja, es igy B hozzajut a napi sulthus-adagjahoz

aztan persze a mirelit, felkesz kajak is komolyan jatszanak, mert lusta vagyok, B meg valogatos, mint a fene [semmi zoldseg, semmi gyumolcs, csak nektarin, leginkabb csak vmi hus + krumplipure, ... - persze nevelheto, de melegben ki a fenenek van kedve harcolni vele]
rakapott a weetabixre, uh minden reggel es este benyom egyet-egyet
vacsira plusos pizzat sutott, nyilvan 4sajtosat, mi mast [sokat eszik, en mar nem csinaltam volna semmit este]
vettunk plusos gnocchit is
ja, meg benyomtunk egy szinten plus-os vodros latte machiato jegkremet, ami kiraly volt
egyik este kugloffal ettuk, ami cs szt allati jol nezett ki, uh megorokitette, csak meg nem adta ide a kepeket
konyorgott, h tegyem majd fel a blogra, olyan szep
haha, kivancsian varom a kepeket
este csinalta, es elvbol nem hasznal vakut, uh vszleg vmi elmosodott remseg lesz az egesz
majd felteszem, hadd oruljon
na meg mcdonald's es burger king az alomkajak - neki persze
nehezen allok ellen neki, epp annyira elvez ott enni, mint en szoktam, csak mas kajakat

de
vasarnapra megigertem, h csinalunk rantott sajtot, krumplipurevel
en persze igyekszek majd vmi zoldseget is tenni melle
raadasul cs aznap jon haza, es akarok neki csinalni csicseriborsolevest
persze ha szombat estig nem valaszol az sms-eimre, lemondhat rola

ma nevnapom volt, uh elmentunk B-vel a daubnerba
o nosztalgia dobost evett, en meg ribizlis maktortat
jo volt mindketto, de nem ajultunk el toluk, pedig arra szamitottam

1 comment:

dzsekijo said...

http://tinyurl.com/ys9mll