2008/06/24

b14 - meglepi vacsora receptek



az eloetelnek szant salata:
osszekevertem egy csokor sergarepat es 1 sorretket [mindekettot lereszelve], 5-6 fej bebiceklat hajszalvekony szeletekre vagva, fel fej hagymat hajszalvekony szeletekre vagva, kis sot es szolomagolajat



sult cukkini
ez a recept valtoztatas nelkul
felkarikaztam 4 pici cukkinit [az egyik csodas csikos volt, az arus azt mondta, h vszleg azert mert a sutotok mellett nott]
rajuk szortam 2 tk szaritott mentat, egy jo adag gyongyhagymaszarat picire felvagva, fel tk torok olajos paprikat, fel tk orolt borsot, fel tk sot es leontottem az egeszet kis olivaolajjal
kis allas utan keramiatalba tettem az egeszet, es elomelegitett sutoben kb fel oraig sutottem
remek recept, ilyet meg nagyon sokszor fogok csinalni, hidegen is melegen is eszmeletlen jo

joghurt a cukkinihez

lecsopogtettem 2 kis pohar joghurtot
1 gerezd szetnyomott fokhagymat kevertem bele es kicsit megsoztam

sult ujkrumpli

1 kg szep ujkrumplit megmostam, sutopapirral belelt tepsibe tettem, megsoztam, kis kacsazsirt tettem ra, es sutottem jo sokaig

tejfol a krumplihoz
lecsopogtettem egy nagy pohar tejfolt
hozzakevertem sok-sok aprora vagott gyongyhagymaszarat es kicsit megsoztam

bebicekla-levelek

alapbol kihajitottam volna oket, meg jo h m mondta, h siman csinaljam meg pont ugy mint a spenotot v mangoldot
igy forro sos vizbe tettem oket par percre
aztan kis olajon parolgattam oket egy fel gerezd fokhagymaval es kis soval
vegul raontottem valamennyi tejszint, aztan belehintettem egy sohajtasnyi krumplipelyhet, h surubb legyen
nagyon jo lett, dejo h megtanultam h ilyet is lehet enni




tea

gunpowder tea + menta tea, a vegen meg lime bele
aztan huto

levendulas fagyi
chili es vanilia receptje valtoztatas nelkul, en viszont csak feladagot csinaltam
[a masik felenel nem tudtam ellenallni es lime-mal csinaltam meg levendula helyett, sztem az is csodas lett]
2 dl tejszint fel tubus suritett cukrozott tejjel majdnem felforraltam
lezartam, beletettem 2 tk levendulat, hagytam allni
kozben 1 tojassargajat habosra kevertem, aztan szep lassan hozzaontottem a kozben leszurt levendulas tejszint
igy megegyszer felforraltam, tettem bele egy negyed tabla fehercsokit, aztan kihutottem, lefagyasztottam
tenyleg nagyon jo kis fagyi
kb az elso desszert aminel kimondottan hianyzott a csipes, jo lett volna bele vmi bors pl
majd egyszer lehet h megcsinalom ugy



torta
s + r csinaltak, nemtom honnan volt a recept
massziv, 7 tabla 70%-os csoki
csak falatokban lehet
oooo nagyon finom
tetejen meg mandula-14, tok szep

felul r + s, alul b [aki mar >14]

No comments: