2008/06/15

vkf 16 - multikulti pinik: elozetes

a receptet par hete kitalaltam
pikniket megszerveztem, mara

penteken es tegnap bevasaroltam
minden remekul ment - haha, nem is
bulgurrol szolt volna az egesz
tegnap a piacon egy eskuvo miatt rohantunk, mint a bolondok, ezert csak legyintettunk, amikor a bulguros doboz aljan mar csak olyan bulgur volt, amibe kis rizs is keveredett
legyintettunk, h mindegy, ha csak ilyen van, akkor megvesszuk ezt aztan majd kivalogatjuk
igy eskuvo utan ahelyett, h nekialltam volna a tervezett etelnek, ahelyett nekialltunk valogatni
1 ora utan konnyek kozott feladtuk, mert meg mindig csak egy egesz kicsi marekkal sikerult megcsinalni
azt hittem, megbolondulok
mar nem volt tobb idonk, bk baratnomnel lakasavato + szulinapi buli volt, indulni kellett

ejjel hazaertunk
addigra eldontottem, h bulgur helyett rizs lesz
viszont kozben rajottem, h van kuszkuszom
a gond csak az volt, h en azt meg csak egyszer ettem eletemben, a legutobbi gbt-n kicsivu vanilias edes verziojabol, ami ugye kulonleges elkeszites, pont az atlagosat nem ismerem, en meg csak nem is lattam olyat

ma hajnalban keltem, durvan masnaposan
de kuszkusz jol sikerult, vagy legalabbis finom volt

reggel eso
emiatt total para, igy piknikeseknek irtam sms-eket, h borzsony ejtve, nem tudok tutira fedett helyet a tervezett utvonalon, igy az eves necces lenne
maradtak a belso budai hegyek

azert vegul minden osszejott, meg kockas terito is volt

7en voltunk:

- evi szendvicseket csinalt, az en blogomban lesz a palyazata
- agi sutit sutott, sztem az is
- cs lelekben velem volt + cipelte a dolgainkat
- a maradek fiu: a, g es v mindenfele nagyon finom dolgot vettek es hoztak

utvonal: 158as busz, libego, szep-juhaszne, kis-harshegy, opni, apathy szikla, macis parkolo, arpad kilato, 56os villamos

evesek:
eloszor a szep-juhasznenal, aztan az aparty sziklan [szurta a fenekem], utkozben vegig mindenfele, a vegen meg a millenarison a maradekok

jaj tokjooo piknik volt, mar ki is talaltam, hova megyunk legkozelebb, meg azutan
alig varom

No comments: