2008/06/16

vkf 16 - multikulti pinik: evi szedvicse

evi levele nekem 4 napja, szo szerint
sztem vicces, szoval berakom az egeszet:

- - - - - - - - - - - - - - - -

jaj
teljes transzban vok
leírom a receptet, ezek kellenek bele:
6 kivi
kenyér
50dkg krémsajt
fél kígyóubi
6 vékony szelet füstölt lazac
4 kanál majonéz
1 csokor kapor
só, őrölt bors

A lazacot már megvettem és az van ráírva, h felbontás után rögtön megkell enni, mert csak pár óráig jó..szted mennyi az a pár óra?
én úgy gondoltam, h szo este megcsinálom a szenyókat és éjszakára hűtőbe nyomom, h összeérjenek az ízek..szted reggelig hűtöben eláll? és azután vajon ha végig húzom a börzsönyön őket még meddig lehet jó?
Jaj nagyon parázok, h tönkre ne menjen :S

ja és az elkészítés:
Hámozzuk meg és vékonyan karikázzuk fel a kivit. Reszeljük le az ubit és nyomkodjuk ki a levét. Aprítsuk fel a kaprot. A kenyérszeletekről körbe vágjuk le a héját. Keverjük össze a sajtot, a kaprot, a majonézt és az ubit. Sózzuk, borsozzuk a krémet és kenjük meg vele a kenyérszeleteket. A kenyérszeletek tetejére felváltva tegyünk kivit és lazacot, majd rakjuk egymásra a szeleteket. Éles késsel vágjuk 4 felé az emeletes szendvicset és tálalásig tegyük hűtőbe.

forrás: Marie Claire, 2008/4., Április (179. oldal)

Nah most már bármikor nyomhatod a blogodra fel :D

Üdv: É

- - - - - - - - - - - - - - - -

mindenkinek nagyon bejott
tok finom, meg vicces benne a kivi
[epp most eszem a nehezen megszerzett utolso peldanyt vacsira]


szep lett, igy nezett ki:

No comments: