2008/06/15

vkf 16 - multikulti pinik: sajtos kuszkusz-salata

szoval en most jobbhijan es eletemben eloszor kuszkuszt csinaltam
orulok, h igy alakult, nagyon izlett, csak kar volt annyit parazni miatta

a piknikre total alkalmas volt mindket etel, amit csinaltam: konnyen szallithatok, jot tett nekik az alldogalas + eres a nap soran, es az evessel se volt gond [marmint nem folytak, nem tortek, nem kell koszoljak ossze a kezeinket, ...]

sajtos kuszkusz-salata

25 dkg kuszkuszt elkeszitettem, ahogy ra volt irva, vajjal, soval, szep pergos lett
felkockaztam sokmindent: 10 dkg remek kecskesajtot, 15 dkg ementali sajtot, 20 dkg trappista sajtot, 10 szem szaritott fuget
megpiritottam zsiradek nelkul 10 dkg tokmagot
felkarikaztam 3 szal ujhagymat
felvagtam 3 nagy szal petrezselymet
ezeket mind osszekevertem, megsoztam, kis olivaolajat ontottem ra



paradicsomsalata

sok paradicsomot felvagtam, keves hagymat is tettem melle, megsoztam, kis olajat ontottem ra
siettem, ezert borsot meg a kicsi cukrot elfelejtettem, meg petrezselymet se vagtam mar ra
[kep nincs rola, de nyilvan pont ugy nez ki, mint a paradicsomsalatak szoktak..]

No comments: