2007/05/30

punkosd elott a nagy eszemmel elfelejtettem, h nyilvan vasarnap is punkosd, aznap se lesznek boltok
nem mintha ez olyan katasztrofa lenne, csak nekem szombat este 3/4 9kor esett le, es nem volt semmi kajank, masnap akartunk bevasarolni
[cs-re ilyenekben semennyire sem lehet szamitani: soha semmi gyakorlatiasabb dolog, pl h mit fog enni mapokon at, nem izgatja kulonosebben]
igy szelveszgyorsan kihuztunk a tesco-ba, h vmit vegyunk
kenyer nyilvan nem volt, de azert vettunk zacskos piritanivalot, meg elosutottet
amugy mindenfelet talatunk, nem volt gaz, meg tejet is
ami mokas volt: beindultam a mentas limonadera
mentat talaltam, tok olcson [115 ft], eleg szepet
indultam citromert, erre majdnem rosszul lettem, mikor lattam, h sehol egy citrom, sehol egy lime, sehol egy narancs
talaltam kis mandarinokat, meg egy szep grepfruitot
epp bankodtam a kezemben a kedves mentammal, amikor meglattam a polc alatt egy begurult citromot
huh, ugrasztottam cs-t, persze huzta a szajat nagyon
de en nyertem, bekuszott erte, kihalaszta
enyem lett a tesco egyetlen citroma, a hos cs megszerezte nekem, ismet koszonom neki
aztan meg vettunk spargat, mert nagyon szep volt, meg egy szal friss fokhagymat, zolddel egyutt
cs meg egy avokadot is valasztott

itthon limonadet ittunk, mentaval meg mandarinnal, kiraly volt nagyon
meg vettunk limoncellot es tonicot, uh olyat is ittunk, az is nagyon kiraly volt
meg akart cs avokadokremet csinalni, de nem jott ossze, mert a gonosz avokado teljesen eretlen, kokemeny volt
meg cs megcsinalta a bratwurstot, amit meg a heten vettunk a plusban, a spargaval meg laskagombaval
csinaltam melle salatat [paradicsom, retek, paprika, citromle, joghurt es torok olajos paprika]
jo kis kaja lett, jol esett, pedig nem is voltam ehes

vasarnap meg elmentunk megnezni a kempelenes kiallitast a mucsarnokba
utana elmehetunk volna a meglepeteskent par napra hazajott baratnommel iszogtani, de nem volt kedvunk, uh elmentunk inkabb a dolmany utcai cukraszdaba
teljesen sokkolt, h gyereknap alkalmabol a fagyi felaron volt [60 ft / gomboc], evek ota nem lattam ennyiert fagyit
uh eves fagyievesemet letudtam [felhaboritoan draganak erzem a fagyikat, uh eszemben sincs ilyenekre kolteni a penzem]: 4 gombocot ettem
eleg finom volt
ettem egy kekszes csokit, egy velencei almot, egy ir whisky-kremet es egy kekszolot, tetejen tejszinhabbal
elhoztunk par sutit: 6 szem medvehagymas pogacsat, nekem egy szelet royal tortat, cs-nek egy ribizlis rizskockat
minden eleg jo volt, de nem kulonleges: 10bol 6 pontot kaptak tolem

No comments: