2008/01/17

foztem voroslencselevest

es most igazan meg vagyok elegedve vele, nagyon finom lett, pont ahogy akartam
orulok neki, mert nem volt jo napom, jo huzas volt ez a leveske..


megparoltam kis olivaolajon egy kis fej felkockazott voroshagymat
[ha lett volna itthon tobb, ez akar 2-3 is lett volna]
raontottem egy konzerv paradicsomot
aztan belekevertem meg kb 3 dl megmosott voroslencset
beleontottem 2 konyervdoboznyi vizet
aztan tettem bele sot, cukrot, korianderlevelet, torok olajos paprikat es fodormentat
ja, kb 20-25 percig fott

a tanyerba csopogtettem citromlevet is hozza

4 comments:

dzsekijo said...

by-and-large ez a nelkulozhetlen
vega receptek kozul valo -- de nem eroltettuk magunkat halalra, hogy betu szerint kovessuk a repectet...

a leveskockat pl hanyagoltuk
a azt a tippet is h. tejfellel talaljuk

en persze nem...

anna said...

nem mondanam
azt akartam eredetileg, de pont a leveskocka meg a fuszerezes meg a tejfol nem tetszett, uh inkabb olyanra csinaltam, mint amilyet a torok gyorsettermekben szoktam enni: lk nelkul, mas fuszerekkel es tejfol nelkul
szooooval az a recept ebben az esetben csak elijesztett
erted, oreg?

dzsekijo said...

hat ugylatom meg van hova fejlodnom amig nem keverem a szezont a fazonnal...

mindenesetre az edes turot a sossal nem tevesztenem ossze, ez talan biztato jel...

anna said...

ja, valoban jobban haladsz mint egy kavics tenne
(*_*)