2008/03/25

husvet itthon

nyilvan hazajottem, ami azzal jart, amivel szokott: M 100 fele kajat csinalt, egyik jobb volt mint a masik, szoval passziv voltam [ja beteg is vagyok, ettol megpasszivabb..]
annyi elteres volt a megszokotthoz kepest, h szerencsere nem volt 500 suti, igy legtobbszor sikerult ehesen leulni enni, ami naaagyon jo
aztan mara mar elkeszultek az edessegek is..

voltak levesek: medvehagymaleves, tojasleves, tejszines zoldsegleves
meg volt spenot, csodalatos hus [gongyolt karajszeletek, medvehagymas-dios pestoval, szaritott paradicsommal, sajttal es aszalt szilvaval megtoltve], krumplipure, rizs, csodas salata + ontet [ezt majd le is irom, egy nagyon bevalt keverek], rakott dolog [krumpliszeletek + daralt hus + brokkoli + besamel + sajt]
meg voltak a szokasos husveti dolgok, az elmaradhatatlanok: sonka, majonezes krumplisalata, majonezes fustolt sprotnis krumplisalata, franciasalata, tormas turoval toltott sonkatekercs, jo lagyra fozott kemenytojas
ezeken felul volt meg padlizsankrem, en csinaltam egy tokjo turokremet*, M sutott kenyeret meg kalacsokat, meg volt boltbol is kenyer
aaaztan meg mindig nincs vege, M csinalt tiramisut [2 adagot is, amugy dolce vita receptje alapjan], sutott dobostortat is [cs kedvence], emellett een csinaltam repatortat**
felengedtunk egy lefagyasztott bodzaszorpot meg egy feketeribizliitalt [a nagy kedvencem, majd ennek is leirom a receptjet]

amugy csak azert nem volt tul sok edesseg, mert P-nek volt egy kis mutetje, ami rettento torokfajassal jar es nem ehet semmi edeset, forrot, csiposet, tul fuszereset, ...

* nagyon egyszeru kis turokrem
azert szeretem amugy, mert nagyon nagyon friss ize van, igazi tavaszi friss etel
turo, kis tejfol, kigyouborka, medvehagyma, so

** repatorta
rossa mela receptjet kovettem
annyit valtoztattam, h csak sima lisztet tettem bele, nem telejs kiorlesut
csak fel csomag sutoport tettem bele meg egy kanal szodabikarbonat
es a mascarpones kremet narancs hijan citromhejjal izesitettem
ja es olyan formaban sutottem, amiben a gyumolcstortakat szoktak, igy jo hamar es szepen atsult
cs 10bol 9et, b 10bol 10et adott neki
tenyleg jo lett

No comments: