2008/05/06

vkf 15 - jajdehulyevagyok

mert akartam indulni rajta nagyon nagyon
csak meg se fordult a fejemben h ejfel utan meg mukodne az egesz
pedig volt egy otletem, sot igazabol 2, mar tok regota, raadasul ma meg cs is mondott egyet
aztan most jottem ra, h miutan ma reggel leadtam 7 terkepet, siman megcsinalhattam volna
jaj de banom h csak ennyi eszem van

[1] olyan krumplistesztat akartam csinalni h canneloni tesztaba teszem a hagymas paprikas borsos sos krumplit, aztan ujabb hagymakkal korbeolelve sutom meg oket, kis tejfollel
sztem nagyon finom lett volna, egyszer tuti megcsinalom
[a leadando munkak mellett nagyobb baj volt, h nincs itthon egy szal krumpli se es hagyma is csak 1 db, szoval boltba kellett volna menni hozza, ami mar tenyleg nem fert volna bele]


[2] a masik nagy otletemet vszleg megcsinalom szerdan - remelem a baratnom nem olvassa addig ezt itt, mert neki lesz szulinapi meglepi
makos tejberizst fogok csinalni neki, citromhejjal meg tejszinhabbal
mokas h nem hofeher lesz hanem hangyas

[3] cs otlete onnan jott, h mondtam neki, h ma voltam az ikeaban es ugyan elhataroztam h nem eszek semmi feneknovelo cuccot, megse tudtam ellenallni egy sutinek, amit most lattam eloszor ott
ennyit mondtam rola [ugy volt, h csak akkor allok neki vacsorat csinalni, ha kitalalja]: barna, tortaszelet alaku, sokretegu, kicsi vekony feher kremmel, es 2fele barna volt, kakaos barna meg csakugy-barna, talan diotol
nem jottem ra, h az az, de ezek alapjan meg a kerdeseire adott valaszaim alapjan nem lehet nem kitalalni, mi az
na erre az volt a lenyugozo valasza, h fekete kremes, kozben persze vigyorgott mint a gyerekek akiket el kell fenekelni mert tuti csinaltak vmi rosszasagot
ugrottam is egyet h huuu azt kellett volna csin, de persze mindegy
[amugy marlenka a megoldas, ha netan vki ezt mind elolvasta es nem jott ra es meg erdekli is, h mi volt az..]

szoval ezek voltak a terveim
az elso ketto siman eselyes, h megvalosulnak nemsokara, a harmadik csak talan majd egyszer ha mukodo suto kozeleben leszek hosszasan es meg az agyam is forog kozben..

banom h lecsusztam
[bar cs felvetette, h keressunk egy kremes-kepet es fotosopoljuk meg es akkor jajdejolesz, hat nemtom..]

4 comments:

Moha és Sáfrány said...

nem szeretnelek rosszra csabitani, de a rengeteg munkam miatt en is csak ma tudtam megfozni a palyamuvemet, beatbull kollega nagyon rugalmas hazigazda, szerintem akkor sem sertodik meg, ha esetleg holnap postazod a foztodet! ;)

anna said...

hm hm
irok neki
[bar lattam h kicsivu meg a tejbegrizt makositotta, es kicsit se akarom h otletnyulasnak tunjon..]

Unknown said...

felvettelek, semmi gond ;)
ez a fekete krémes nagyon felcsigázott ;)

anna said...

woow kosz szepen [meg m&s-nak is]
nahat akkor beinditom az agyam vmi fekete kremes ugyben