2009/02/06

ez-az

na meg elek am

ma jon viktor [aki nemet es pasi es regesregen jo szerelmes voltam bele es nem lattam kb 13 eve, de nem jürgen hiszen viktor szoval mindegy is, amugy itt leirtam lent h ki is o]
fozok neki vmit, meg nemtom mit pedig mar eldonthetnem, 2 ora mulva itt lesz, hehe
holnap meg o foz nekem vmi nemet kajat, kivancsian varom
most svajban el, kerdezte hozzon-e nekem vmit, mondtam h vmi svajci joghurt vagy sajtocska erdekel, de csak ha adodik [de hianyoznak ezek a kifejezesek nemetul meg angolul h de csak ha adodik, gondolom van ilyen de en ennel korulmenyesebben tudom csak elmondani]

salata sara gondolom meglesz elobb-utobb, csak amit talaltam begepeltet a neten, azt megkertem b-t h nezze at es javitsa ahol nemjo, van par gyanus hely, de meg nem csinalta meg, azert nem raktam meg be, de meglesz tuti
[bar a vart lelkes kommentek elmaradtak, meglepett, talan nem is ismeri mindeki, csak en hittem ezt??]

tegnap voltam mokas buliban, sok sok ember volt es en voltam az egyetlen europai, amugy csak afriaki, azsiai meg del-amerikai arcok voltak
egy kenyai csaj volt 29 eves, csinaltam is tortat neki, majd megcsinalom a kepeket es berakom
jo jo jo buli volt, nagyon elveztem, bar majdnem elaludtam [vizsgara tanultam nagyon szepen, uh elozo ejjel nem aludtam]

mary azt mondta, egyutt kene foznunk mert nem tud fozni es tolem akar megtanulni
hahaha, tolem fozni, hahaha

utalom utalom utalom amikor vidaman elkezdek kavet fozni magamnak issam 12 szemelyes lecsopogos kavefozojeben, mert rendesen ettem napok ota es olyan a gyomrom h kaphat egy kavet mert jo viselkedett es jo kis kaveillat van mindefele es mar jaj jojjon mar ki de innam de jo lesz kavecska, es akkor gyanusan sok es meglepoen atlatszo a cucc ami kijon es akkor ra kell jonnom h vki mar megint az csinalta h ontott bele vizet, rossz esetben mondjuk fel litert es bennehagyta ezert az egy adagnyi egy annanyi kavecskambol fel liter barna viz lett
ilyen tortent pl most 20 perce is aaaaa

vasarnapra fankot igertem a fiuknak, dejolesz, dejolesz

kommentekre meg e-mailekre majd valaszolok de most nincs idom, nyargalok boltba

2 comments:

Zsu said...

Saláta Sárára akartam ám írni, csak melóban olvastam a posztot, és mire ahazértem elfelelejtettem :(
Szóval nekem is nagy kedvenc volt. :) Nekem hajtogatóskönyvben van meg úgy, hogy anyum rakta össze: valamelyik újságban megjelent (talán folytatásoban?) és abból vágta ki és ragasztotta fel jó vastag kartonlapokra. Remélem amikor elköltözztem otthonról magammal hoztam, de nem vagyok benne biztos, majd áttúrom a szekrényt. De végső esetben anyunál tuti megvan, majd március végén megyünk is hozzá, max akkor elhozom tőle, mert az nem lehet, hogy ne nálam legyen. :)

anna said...

jaj dejo h mas is ismeri, megnyugodtam
igen, mindenkepp legyen nalad, jo kis mese az
most mar megmozgatom majd a lusta ocsemet, aztan akkor legalabb a szoveget el tudod olvasni addig itt is