2009/04/12

annahusvet ==> percrol percre

9 korul
hazaertem, nem voltam itthon ejszaka
terv: kalacs, keles kozben mogyoros brownies, krumplisalata, tormas turos sonkatekercsek
megneztem az e-mailjeimet, es meg kellett allapitanom h semmifele husvet egyedul, uis [1] remek fenykepes e-mail a csaladtol, [2] remek nyulkalacsos fenykep a kedves kommentelo csillatol



anna mosolyog

fel10 korul
s e-mailje utan [miszerint dolgozas rohanas kozben azert meglesz neki a mate passio] terveket felretettem, merevlemezeimet megneztem, megallapitottam h nekem csak a janos passio van meg nade az is tokjo, nekialltam atkonvertalni ogg-bol mp3-ba de vmi exe-t keresett a konvertalo program uh feladtam es helyette vmi mas nemtommi
meg is lett, de tul nagy, nem fer le az mp3lejatszomra, pedig kozben veletlenul minden zenemet letoroltem rola, remek remek
passiok feladva, tul sok ido ment el mar igy is, inkabb konyha

fel11
kalacsom kel, bar tul faradt voltam addig dagasztgatni ameg mar elvalik az edeny falatol blablabla
oszinten remelem, nem ezen fogom elbukni a projektet, jaj jaj
tudositas vege, megyek vissza krumplit meg tojast fozni, meg browniet csinalni

10:56
vaj + cukor + 1 tabla 85%-os feketecsoki osszeolvasztva, tejoooeeeg
nagyon fekete nagyon szep nagyon finomnak illene lennie
kozben napi kotelezo bananturmix megvolt

12:34 [nem vicc, tenyleg, es raadasul tok veletlenul]
brownies szep lassan de vegul megsult, ugy nez ki
elotte jollaktam felig nyers brownies-zel, ej de finom volt
kalacsok
sulnek, 2 kicsi kalacs, egyik a sonkatekercsekhez, a masik edes, tetejen cukor, tesztajaban kis whiskyben aztatott aszalt szilva meg mazsola
ja amugy ejjel kiderult mikor alexnak [igen, nala/vele toltottem az ejszakat] magyaraztam h mifele kuchent csinalok a browniesen kivul, h a kalacs romanul is vmi hasonlo [most megneztem: colac]
eleg vicces h cemmel padlizsan alexszal meg kalacs, nemet nyelv kikerulese nehanapjan konnyeden mukodik
krumplisalata kesz, tokjo, bar nem olyan mint az otthoni, persze ez bolti majonez meg tejfol hijan creme fraiche, amugy meg magos mustar so bors cukor medvehagyma 2 kemenytojas
most meg sonkatekercsek aztan kb kesz is vagyok, mindjart felhivom alexot, gondolom meg alszik

13:42
kesz minden, el is mosogattam



brownie szetrepedezett de jonak nez ki
a szuper kedvenc dobozaimban uborka, kemenytojas, sonkatekercsek, salata
joido, spagettipantos meglesz, telefon is mindjart
csak legyen vmi takaroja, jaj nekem olyasmim nincs

No comments: