2009/07/17

anna beerlinben van

a regi nagyonjooo baratjanal petinel

Kukucs!
na most irásban is:
Anyum juli 15-20-ig lesz MO-n, szal akkor jöhetssz!
NA akkor jössz, vagy jössz, vagypedig jössz???
csok!
Péter
---------------
jovok jovok jovok jovok
---------------
super super super,
mikor mikor mikor pontosan?? :)
---------------
ja a lényeg ugye persze azhogy én bevásárolok, te meg fözöl :):):)
meg mivel anyu nincs itt 2 bicajunk lesz, azt egynap ketten is eltekerészhetünk...
csok!
P
-- szerda hajnalban ertem ide
-- azota egyelore sem kul, korozott kakaoscsiga pizza ribizlisturo, csak nem talaltunk fokhagymat pedig nyilvan van valahol
-- ma vett peti borischka paprika aus ungarnt [csak alex jutott eszembe h o meg engem annuschkanak hiv imadom, sot most mar cem is raszokott]
-- maaa megyek a torok piacra mindjart indulok is, jajde szuuper lesz, torok piaaac ezt vartam a legjobban
-- epp most jott egy sms-em, 3 opcio volt a fejemben: [1] alextol kedves sms --> nem vmi eselyes, [2] petitol kedves sms --> hm talan, [3] peti akar tolem vmit pedig mi pont mint testverek --> jaj ez a legeselyesebb, mentem elolvasni, miicsoda meglepetes
Hozol nekem lécci pizzat + csigát .. Kösz :)
-- igyekszem nem enni mert arra hajtok h megehezek es akkor döner schawarma hollumi mindenfele, tegnap sonnenallen kb 40 arab helyet neztem ki oo oo, meg vissza szeretnek menni oda ahol sutit ettem februarban mert annyira elkepesztoen joo volt

gondolom meg lesz folyt

No comments: