2010/03/02

hetvege viktorral / 2

vasarnap reggel felkeltunk, tea kave piritott annazsomle
megneztunk egy ujabb szomszedok reszt, miutan viktor tok odavolt tole szombaton amikor szobajott es meseltem rola es megneztuk az elsot, youtube reszletek alapjan a taxishienas szilveszteribulis 44. reszt valasztottam ki, 1988 evvege, igazan sulyos volt

aztan elindultunk a kolosy terre
vettem a peksegben 2 kakaoscsigat h majd jo lesz vmikorra aztan tovabbmentunk, hehe
a daubnerben kemeny volt
-- viktor szerette volna hozni a sakkjat amit csak azert cipelt magaval svajcbol mert szeretett volna sakkozni velem
amikor mondtam h ha van kedve, cukraszda, mondta pompas + hozza a sakkot is, mondtam h oda ne, remenytelen, nem nagyon tudott mit kezdeni vele de mondta h en tudom, ok
amikor odaertunk, mondta megint igazam volt, valoban nem opcio h itt nekiallunk sakkozni
-- mikor valahogy vegre atlatott az emberek kozott, mondta eszik egy meggyespitet azt nagyon szereti, mondtam eeeeh nyilvan nagyonjo de olyat barmikor ehet svajcban is, talan inkabb hallgassa meg az eloadasomat, mondta alljak neki
-- eloadasom#1: megmutattam es elmeseltem neki h miaz es [felek teljesen reszletekbemenoen] h hogy keszul par jo hires magyar dolog amit lat, dobostortat somloigaluskat rigojancsit [mert van az az afonyas rigojancsitorta] eszterhazy tortat



-- ok, dontott, vett egy szelet nosztalgia dobostortat + egy ribizlis makos tortat maganak, en kertem egy somloit meg az utolso pillanatban 4 db szilvaspapucsot, mondtam majd a kovetkezo eloadasombol megtudja miaz
-- elment kavekert, elotte megtanulta kimondani hogy kettő
-- kozben csinaltam 2 fenykepet + irtam egy sms-t lakotars#2-nek h epp daubner + h hogy van a maja; azon nevetgeltem magamban h meg senkitol nem erdeklodtem a maja allapota irtant, eleg vicces [lakt#2 maja amugy sok fajdalomcsillapitotol van most rosszul, nem alkesz]
-- visszaert, elkezdtunk enni, jott kozben eloadasom#2: megmutattam a szilvaspapucsot a pultban, mondtam ilyet vettunk parat, elkezdtem meselni miaz
a [1] tepertotol indultam amit igazan hosszasan probaltam waaaa elmondani, aztan elmeseltem h miaz a [2] pogacsa, torokok + balkan + fajtak + keszites waaa igazan mindent amit tudok roluk, amikor mar megvolt a teperto + a pogacsa valamennyire, akkor elmondtam hogy kell hajtogatni a [3] tepertos pogacsat blablabla, megdumaltuk kicsit a [3a] levelestesztat is, aztan nekialltam a [4] szilvalekvar temanak, lehet cukor nelkul sutoben is, suru mint a katrany blablabla, aztan mikor mar minden megvolt, mondtam h akkor tegye ossze a fejeben a zsirban sutogetett tepertvel keszult pompas tepertos pogacsatesztat + a sutoben sutott suru szilvalekvart, eees akkor vegre kinyitottam a zacskot es megkostoltuk es ooo
-- ameg beszeltem, nem tudtam enni, ezert bar mar vagy egy oraja ott konyokoltunk az ablakban, meg mindig csak egy falat hianyzott a somloimbol, konkretan az amit az o szajaba adtam h megkostolhassa [teljesen elajult tole h mennyire jo]
ahelyett h vegre megettem volna es leptunk volna a varosba, meg gyorsan lenyomtam az eloadasom#3-at: elmeseltem a hires nagymultu bp-i cukraszdak kozul nehanyat [az E80 torta kapcsan]
-- aztan vegre befogtam a szamat es megettem a somloimat
-- elindultunk a varosba, persze kifele menet meg megmutattam neki 1 zserbo szeletet es mire elertunk a villamoshoz, mar tulvoltunk az eloadasom#4en: zserbo suti + cukraszda + epp most nyilt egy nemreg tokyoban + blablablaaa

elvillamosoztunk a margithidig es atsetaltunk rajta es kozben megneztuk a dunat meg a mokas darukat a hidon, vmirol dumaltunk a hidon de mar nem emlekszem csak h neztem a vizet es vmi komoly kerdesre komoly valaszokat adtam
aaztan felszalltunk a 2esvillamosra es elvillamosoztunk kb a vorosmarty terig ahol megint sokat beszeltem a terrol meg az uj nagy epuletrol rajta meg az ottani weihnachtsmarktrol meg beneztunk a gerbeaud ablakan
aztan lementuk a kisfoldalattiba es meseltem arrol is egeszen ameg oda nem ertunk a hosok terere ahol maszkaltunk jo sokat meg viktor nezegette a hosok szobrait meg a jeleneteket, na azokrol nem sokat meseltem, kicsit se hoz lazba h negyedikbela tetteirol magyarazzak egy baratomnak, legkozelebb ilyeneket kinyomtatok a wikipediabol aztan olvassa el ha tenyleg kivancsi ra "_"
aztan elsetaltunk a deakterre, kozben csatlakozott hozzzank m, aztan tovabbsetaltunk a bazilikahoz meg at a lanchidon el a batyira ahonnan felmentunk s-hoz mert mar lathato volt h semmi nem lesz a szepen eltervezett esti-nagynagy-fozes-a-tesoimmal tervbol


s-eknal s tartott eloadast (^_^) sztem sokkal unalmasabbat mint az enyemek voltak vagy legalabbis en mar hulla faradt voltam, nem figyeltem oda mit dumaltak kalifornia urbanizacios kerdeseirol
inkabb utananeztem a horvathilonaban h hogy kell toltottpaprikat csin, lenyegeben ugy ahogy elkepzeltem
aztan megnezegettem a nelkulozhetetlen vendegvaro falatokat es lefenykepeztem par szimpi receptet
kozben ittam gyomberes bodzas teat
megkostoltam r makossutijet, meg s-ek lakotarsa hozott nekik sutit a jegbufebol, az egyiket abbol is megkostoltam

aztan hazahuztunk h meg lakotars#2-t ebren talaljuk
szegeny tok lelkes volt h lesz nagy fozes meg direkt nem ittuk meg a bort a kedvenc boromat amit viktor hozott nekem neuchatelbol mert eltettuk a nagy fozeshez [bar a majaval lkt#2 ugyse ihatott volna most belole]
aztan persze nem lett nagy fozes
vegul o mar aludt mire hazaertunk, faradt is volt meg nem is volt jol
vegul toltottpaprika helyett krumlplisteszta lett, lkt#2 hazi savanyusagaval



utana ettunk par remek szamos sutit:
-- nem is tudtam h van flodnijuk, szuperjo igazan
-- az o szilvaspapucsuk tesztaja joval kemenyebb + edesebb benne a lekvar, nalam ebben a daubner nyert, asszem viktornal is
-- a tortak elajulosak, nem kerdes, jobban elajulosak mint a daubnerben
-- szatmari szilvas egeszen elkepesztoen jo, nem tudtam hova lenni annyira, pedig mar ettem parszor, de meg mindig

hetfo reggel kakaoscsigas reggeli meg seta dunapartra aztan szelveszgyorsan varban korulnezes aztan szelveszgyorsan feny utcai piac [mez, paprika es 2 cserpes tejfol viktornak, kolbaszt elefelejtettuk] aztan szelveszgyorsan ferihegy bucsu repules

meg reggel nekemadta a bicskajat
nagyon kar h mar nem tudom elmeselni nagyapanak, egek neki mennyi bicskaja volt
hogy orulne neki ha mondanam h most mar van nekem is
igazi piros svajci

hazefelejovet nagyonjokedvu szendvics meg kave a jegesoben, lisztes orr

fooolyt kov

4 comments:

roll. said...

a daubnernek van am leulose, tovabb kell menni felfele, es a sarkon balra, ott sakkozni is lehet:)

anna said...

hm, igazabol tudom mert mar olvasam rola dee nekem vhogy ez kell a daubnerhez h nagysor meg keveshely
meg eleve nem akartam sakkozni, hehe

Morzsóka said...

jó volt olvasni ezt az írásod (is) :)

anna said...

kedves morzsooooooka, kepzeld a napokban egy csomoszor az eszembe jutottal, h mi lehet veled [mindig offline jut az eszembe h meg kene nezni a blogodat], meg h kene mar irnom neked egy szep hosszu levelet
remelem egyszer vegre leulok es megirom [most nem, total faradt vagyok]