2010/05/25

anna @ UK / 1

varatlan utazas, o de jo volt
anna eloszor tette ki a labat a kontinensrol



bristolban 2szer par ora
-- szuper helyen szuper reggeli, jacket potatoes, kave
-- kesobb setalas kozben rocotillosban csokis shake, ejj nagyon nagyon jo
a helyrol semmilyen elozetes info, csak pont ott volt, bent lattam h guardian best breakfast gyoztes
azt hittem halozat, de most latom nem is; egek, mekkora szerencse volt belebotlani "_"
-- kesobb kisboltocska (a vonatra kell vmit venni hatha nagyon lassu lesz..): fudges flapjack tejoooeeeg , ijesztgetesnek mentas baranyos chips, walkers butter shortbread fingers
-- elso szallas mokas, megtalalhatatlan bejarat, regi epulet, a lampa nem egett de olyan faradtan nem zavart
-- masodik szallas igazan remek, szobaban (sokfele teafilter + szalas tea + forrocsokipor + nescafé + vizforralo), breakfast included miatt angolreggeli kipipalva, semmi hasraeses, azert egyszer jo volt

bristoli nehany orak kozott par nap walesben egy hazban
-- szepnek es erdekesnek tuno de egyaltalan nem izgalmas es egyaltalan nem osszeillo dolgok, szomoru [kesobb jucka elarulta h ez az orszag ilyen, pontosan ilyen]
-- az egyik salata izlett elegge, reszelt retek volt vmi kvazitejfollel es nehany zold levellel
torma izt ereztem rajta, es lattam benne a zold levelkeket, megkerdeztem a hazaspart akik foztek, h mi volt benne, mondtak watercress
neztem, ennek a kerti rokona a zsazsa, es tobb helyen is olvastam h torma aromaju csak nem csip
[van is zsazsamagom, meg viri anyukajatol kaptam amikor nemetorszagban voltam es vegul nem csinaltam vele semmit csak orultem neki nagyon, sztem most foldbe teszem oket, dejolesz]
-- ezenkivul volt egy pompas leves, paradicsomos borscs
a borscsot alapbol [emlekeim szt] nem szeretem, de ez nagyon tetszett, el is kertem a receptjet, annyira
szerettem is volna megcsinalni az afrodites vkf-re de saaajnos nem jott ossze, next time
-- hideg volt, rengeteg teat ittam folyamatosan, leginkabb jo eros feketet vagy earl greyt
-- reggelire is lehet sajt [sosat szeretek reggelizni, lekvart kevesbe]?? ==> ugy neztek ram mintha vmi elkepesztot kernek, masnap figyeltem, jo sokan ettek sajtot reggelire, nem volt hulye otlet ugy tunik
-- ja meg sajtos piritos utan marmite-os piritos, hahaha az milyen vicces dolog

hogy kell mosogatni amikor egyik csapbol forro masikbol hideg?

folyt kov [nehany nap london, aztan haza]

2 comments:

dorkamoka said...

Anna,

te meg tudtad enni a Marmite??? En keptelen lennek...:)
Nem is tudtam,hogy Wales-ben is jartatok..amikor ott jartam bennem is ugyanilyen furcsa erzeseket keltett.
A csap pedig..allando problemam: hogyan mossal igy kezet,ha nem akarod megegetni vagy lefagyasztani az ujjaidat??:)

Varom am a londoni beszamolot!:)

anna said...

hahaha, ettem belole es az elso falat ota fetrengek a rohogestol, ennyire ufo egy kajat
nyilvan van most mar egy bp-n is itthon nalam, lehet egy tipped h ki volt az aki boldogan ugralt majomugralassal tole h ez mennyire jooooo

igen, ami miatt mentunk alapbol az walesben volt
amugy a hazat es a kertjet el se hagytuk, szoval csak a vonatban lattam a mokas kiirasokat meg az ablakon at a vegtelen sok baranyt, kb ennyi volt amit lattam belole

ezt a csap temat nem ertem
nagyon fejfogos tema

londoni beszamolo lesz, sztem meg ma vagy holnap '_'