2012/01/14

agyserkento teak

irkaltam a diplomamunkam, aludni nem volt kozben idom, egy perc se [ugyan a fejemben volt minden, megiscsak muszaj volt szepen megfogalmazni, egesz kerek mondatok blaablaaablaaa], kellett vmi agyporgetes
egyik nap talalkoztam a temavezetommel, utana nagy nyugalomban mentem haza, gondoltam veszek is egy munkamat elorebbvivo teat a hatralevo napokra, sose rossz az

[0] egyszer probaltam gyombergyokerbol teat fozni, ihatatlanul keresu lett, kiontottem es azota sem probaltam ujra
[1] neztem egy narancsos gyomberes (meg egy ugyanolyan citromos gyomberes) teat, aztan lattam hogy lenyegeben egy sima mezei gyumolcstea keves naranccsal + megkevesebb gyomberrel, gondoltam ezt aztan tuti nem veszem meg, alig van benne gyomber meg narancs, csak hibiszkusz meg hasonlok
[2] aztan neztem a pure gyomber teat, ott meg pont az bosszantott fel, h az osszetetele gyomber, semmi egyeb, akkor meg mar inkabb megprobalnam ismet a gyomberfozest, haha
[3] talaltam olyat, tok izgi, hogy mezes gyombertea, van benne a mez-aroman tul mezgranulatum, csak neztem, vicces; ezzel egyutt nem foglalkoztam vele, leven az elozo kategoriahoz hasonlo es nyilvan mezem is van itthon
[4] aztan megtalaltam azt a verziot vegul, ami tartalmaz is olyanokat, amiert volt kedvem megvenni + nem is egy gyumolcstea ezzel-azzal fuszerezve: jelesul egy gyomberes ginzenges tea, 3 osszetevos cucc, meg a "koncentralas" ige is szerepel a dobozan, megnyugtato -- megvettem, finom

egyreszt azert legalabb egyszer meg az eletben meg fogok probalni fozni gyomberbol finom 'teat' (gondolom inkabb fozetet), nemar h annyi mindent siman megcsinalok ez meg nem megy, omg
masreszt azota mission#1 completed, most mar mission#2 allamvizsgara tanulas az aktualis es ennek soran is tok jo hogy itt van ez a tea *_*

4 comments:

dzsekijo said...

missinon#1

anna said...

blablabla zsenikem, kijavitottam tessek, most jo??
[gyik a billentyuzetem, hiszen te is tudod!]

Anonymous said...

kb. egy centis gyömberdarabot meghamozol, felvagod, ra egy liter forro viz, es allni hagyod, fözni nem kell. igy nem lesz keserü, megfazasnal is segit, tehetsz bele mezet is, ha mar kicsit meghült

jo tanulast

eszter

csuszta said...

itt a várva várt február, már mindjárt vége is... mit eszik anna örömében, h. túlvan mindenen, hmm? hol vannak a beígért beszámolók? :)