2012/09/23

uj rovat, napersze

merthogy remes h mindent elfelejtek, es nem, nem vagyok meg 82 eves vagy 96, sokkal kevesebb vagyok de megis
cs mondja neha h csinaljak olyat es akkor kicsit korulirja merthogy az milyen jo volt, tejoeg elkepzelesem sincs mirol beszel, jobb esetekben legalabb annyira emlekszem h vmit csinaltam pl ceklabol de fogalmam sincs hogy mit es hogyan, raadasul nyilvan legalabb felig fejbol dolgoztam meg fenykepem sincs, total halal

meg mostanaban lenyegeben minden szombat+vasarnap durva maratoni piacozas, nekem is hasznos ha tudom miket terveztem vagy h mi alapjan mit csinaltam elozo heten, kihullanak a remek otletek a fejembol

meg az se rossz ha ugy tunok mint aki tud fozni legalabb csak egy kicsit mikozben a valosagban folyamatosan fozok vagy sutok vmit
vicces amikor megismerkedek emberekkel es valaki mondja h anna mennyire szuperjol tud fozni es elejti a szovegeles kozepen h jaes hires gasztroblogger am, akkor en vihoraszok kinomban es mondom egybol h nem hires, eleg passziv, raadasul a blogjabol pont az egyaltalan nem derul ki h tud fozni akar csak egy teat is
gyanitom tobbe-kevesbe hulyenek neznek ilyenkor a frissen megismert emberek, al-blogger al-fozni-tudo anna meg csak pirul, ujabb strigula

szoval rovat, elkeveredo cetlik es bookmarkok helyett
majd kitalalok vmi nevet is neki, gondolom konnyu lesz beazonositani

No comments: