2013/04/16

botmixer mese

1)
regesregen egyszer kaptam egy botmixert szulinapomra
nem volt egy nagy szam de rendkivul orultem neki, boven eleg volt az akkori fozeseimhez
emellett mindig meghatott h b valasztotta, a kedves kisocsem aki akkor meg tenyleg gyerek volt [b mindig is nagy kedvencem volt, most is az ^_^]

amikor egyszer egerben voltam t-nel az egyik nagymamamnal, neztem a botmixeret amit tolunk kapott
fogak hijan nehezen eszik, mondtam hasznalja azt mert tok jo, azonnal ravagta h nem tudja hasznalni mert tul nehez neki, nem birja tartani (t a kifogasok kiralynoje, gondolom tole orokoltem en is a tudasomat)
mondtam h sztem az enyem sokkal konnyebb, megdumaltuk h elcsereljuk [igazam is volt, tenyleg joval konnyebb]
gyanitom ezt se hasznalta soha, de hm ki tudja
en orultem h lett egy fem vegum a muanyag vegu helyett

aztan voltam a masik nagymamanal, m-nal is szodligeten
meseltem neki a cseret, erre elohozta a botmixer-habvero-apritojat egy erintetlen dobozban, h o is tolunk kapta de meg sose hasznalta es nem is fogja, nyugodtan elvihetem ha hasznalnam
mivel m a merhetetlenul makacssag es hatarozottsag kiralynoje (nyilvan ezt is orokoltem profin), evidens volt h tenyleg nem hasznalta soha es tenyleg nem is fogja
elbuvolt h ugyan muanyag viszont apritani es habotverni is tud, hat elhoztam magammal

t femvegu meno botmixeret hazavittem legkozelebb sopronba, leven az pont nem volt otthon csak robotgep meg egyebek
en meg boldog voltam a sokat tudo dobozos cuccal

osszefoglalas:
botmixer#1: csaladtol ajandek annanak ⇒ t
botmixer#2: csaladtol ajandek t-nek ⇒ anna ⇒ sopron
botmixer-aprito-habero: csaladtol ajandek m-nak ⇒ anna

2)
elso tapasztalataim: az eredetimet jobb volt hasznalni, ra kellett pattintani a mixelo reszt a motorra illetve hasznalat kozben sokkal kenyelmesebb volt lenyomva tartani a gombjat

az ujat ahogy hasznaltam, azert nagyon szerettem, foleg az extra tudas mint apritas es habveres miatt
addig ugyanis nem apritottam
azt meg kenytelen leszek most bevallani, hogy soha eletemben nem sikerult kezzel habot felvernem, se tejszint se tojast, gondolom vmi mozdulatot alapvetoen elrontok

3)
ezzel egyutt bosszantott a gagyi konstrukcio

a gep sokszor hallhatoan kinlodott, egett szag + remiszto hang
tipikus kivaltok: cs kedvenc raw brownies-a, m-eknak csinalt hazi nutella
a majonezt 2 masodperc utan feladtam, leegett volna a motor

az apritos resz tetejebe mindig belemegy a viz, ezert az allandoan kluttyog, sose szaradt meg ki miota hasznalom [ugyanis nyilvan mindig elmosom hasznalat utan]
most - a kovetkezo resz olvasasakor erthetlo lesz majd - kezdek elni a gyanuval hogy ez azt jelentheti, hogy elvileg nem szabad elmosni a tetot; hala a jo egnek ezt nem vagtam ennek ellenere sose utott meg az aram es a konyha se gyulladt ki*
{u p d a t e: valoban nem lett volna szabad elmosni, remek}

viszont ezek a hulyesegek tkp jelentektelenek a harmadik, vegzetes mellett:
a motorra ra kell csavarni a fejeket, a csavar mentetet a zseni tervezo ugy tervezte meg h muanyagbol van
ez mindig elkepesztett
termeszetesen a 2 csavarmenet az idok soran lehullot, 2 kis hulye muanyagdarab, onnantol nem volt mire racsavarni a fejet

pompas, jelenleg duct tape-pel van raerositve a botmixer fej, habot nem verek, apritani semmit nem apritok [a pesztot vegre mozsarban csinalom, hehe]
eldolt h surgosen szukseg van egy ujra ez meg kuka

masok okulasara: az eszkoz amikkel kapcs ezek a tapasztalataim voltak a HAUSER HB-9030

a kovetkezo resz: botmixer okossagok

* lesz egy bejegyzes ennek a lakasnak a kigyulladasi lehetosegeirol, nehogy elfelejtsem ezt is megemliteni !

2 comments:

dzsekijo said...

"lesz egy bejegyzes ennek a lakasnak a kigyulladasi lehetosegeirol, nehogy elfelejtsem ezt is megemliteni !"

-- vízforralót ki ne hagyd!

anna said...

vizforralo nyilvan a foszereplo lesz [mellekszereplok pedig a gazon valo vizforralas, a konnektor es a mixer; kerlek szolj ha meg vmi az eszedbe jut!]