2006/11/08

megint csodas dolgokat ettem am otthon [a 9 nap alatt, amig otthon voltam]

nagyon rakaptam a levesekre mar egy ideje
m ilyeneket csinalt [bar nem biztos, h mindre emlekszem]:
volt majgombocleves, karfiolleves, tojasleves [krumplilebol], paradicsomleves [spar husleveskockaval, aminek semmi ize nem volt], krumpligombocleves [az egyik nagy nagy kedvencem], vegyes zoldsegleves [mindig nagyon jok]

volt meg rakottkaposzta, sajtos tejszines aszaltszilvas pulykamell, nyari toltott kaposzta [kaporral], pizza-szeruseg [annal sokkal sokkal jobb], sztrapacska, kelkaposztafozelek

meg a vicces csokitorta, amirol [meg masokrol is] mar irtam itt
a maradek krembol nagyon finom edesseget csinaltunk: porra zuztam [turmixgeppel], ontottem bele tojaslikort, ratettem a kremet, felvertem ra egy kis tejszinhabot es megszortam mandulaforgaccsal
tenyleg nagyon jo lett

ja, meg sutottem kuglofot, amikor jott hozzam egy volt osztalytarsam
hat nem estem hasra tole, bar finom volt
barhol meg lehet talalni a receptjet, 10perces kuglof neven fut
mindenhol legendakat zengenek rola
annyira azert nem jo
amugy muffinformaban sutottem oket, igy sok kicsi kuglofocska lett belole
ennek is tettem a tetejere a csokikrembol [eleg sok maradt, es nagyon jo krem volt]

meg sutottem 2 adagot a m szti vilag legunalmasabb sutijebol
b is, cs is, en is imadjuk
a volt szobatarsaim is mind imadtak es elkertek a receptjet
vicces benne, h semmi nem kell bele a vilagon
50 dkg liszt, 25 dkg cukor, 25 dkg vaj, 3 tojassargaja, kakao
ossze kell gyurni, es a felebe beletenni a kakaot
utana meg csigakat, vagy pepita lapocskakat, vagy barmit csinalni belole es megsutni 3-4-esen [gazsuto fokozata]
en meg szoktam tenni bele felvagott diot, csak egy marekkal, az nagyon finomra megsul benne..
kep nincs rola, es csinalni se tudok, mert tegnap benyomtam a veget..
ja, es van egy felfedezesem vele kapcsolatban: meg melegen [nem forron] be kell zarni egy dobozba, es akkor eleg jo puha marad [legalabbis amennyire egy teasutinek puhanak kell lenni]

No comments: