2006/11/08

voltam tegnap este v-gal, egy tok regi tokjo baratnommel a hathi indiai gyorsetteremben
jo hely, idonkent megyunk cs-vel is
egyaltalan nem draga es finom es itt van tolunk egy kopesre
sajnos vasarnap nincs nyitva
ettem - szokasomhoz hiven - egy csirkes naant
meg kiprobaltam egy desszertet, amit eddig meg nem
a nevere nem emlekszem
gyumolcsok leontve hig edes joghurttal es fahej a tetejen
jo volt, de a vilagon semmi extra

utana meg elmentunk megunnepelni s [batyam] 30. szulinapjat a ket szerecsenbe
en nem voltam ehes, uh nem ettem semmit
s es g ettek paradicsom consommé zold spargaval-t, m meg cukkinikremlevest
nem tudtam elkepzelni sem, mi az a consommé, es hogy lehet, h latszatra olyan, mint egy ures husleves [zoldspargadarabokkal], de paradicsom ize van
[pontosabban olyan ize volt, mint az aszalt paradicsomnak - uh azt el birnam kepzelni, h azzal foztek, vagy vmiben aztattak, es azt foztek bele]
s, m es g meg akartak gyozni rola, h le van szurve, de nem hittem nekik
nem lehet atszurni egy paradicsomlevest
[k [evfolyamtars] szt ez ugyanolyan, mintha a tejbol probalna vki kiszurni a feheret - teljesen egyetertek vele]
szoval most utananeztem
elso ranezesre erolevesnek tunik csak ugy siman [itt olavastam]
persze itt van egy hosszu szoveg rola, de most el nem olvasom, az tuti
finom volt, 10bol 9
cukkini is, bar sztem tul suru es tul sajtizu volt, 10bol 8
s vmilyen koktelt ivott, nem emlekszem a nevere [tudom, gaz]
belekostoltam persze, tokjo volt
en egy sangriat, eletemben az elsot, az is nagyon finom volt
m kisfroccsot
g meg portoit, aminek a felenel feltuntek vmi kis cuccok az aljan
megvizsgaltuk: szarnyaik es labaik voltak, es kb 15en voltak
egyertelmuen muslicak
csaj visszavitte, de nekik nem sikerult azonositan [pedig gondolom, kihalasztak oket]
de sztem pozitiv volt a lereagalas, bar ami ujat kaoptt, azt ki kellett fizetni, sztem megkaphatta volna ajiba

No comments: