2007/02/23

tegnap estefele hivtam cs-t, nem talalkozunk-e, mert kozel voltunk egymashoz es volt meg kis ideje a programja elott
mondta, h fenn van egy ismerosunknel, menjek fel en is
mondtam neki, h nem akarok
azt nem mondtam, h azert nem akarok, mert lyukas zoknit vettem fel es eszemben sincs elmenni valakihez es levenni a cipomet..
megbeszeltuk, h hol es mikor talalk
persze elobb ott voltam, o meg az idopont utan par perccel hivott, h csak most indul - ahogy szokta

bementem a konyvesboltba, h inkabb ott varom meg

beleneztem nigella szakacskonyvebe, es tok tetszett
sosem neztem a musorat, meg a honlapjat se, nem ismerem a kajait, bar kb ilyenre szamitottam
[a fiuk epp most hoztak haza az uj tv-t, miutan tonkrement a regi, uh most lesz eselyem, ha megy egyaltalan valahol]
megneztem tobb leveses konyvet is
hat volt, ami nem volt rossz, csak rengeteg lapon at csak par recept volt, es azok se valami lelegzetelallitoak
de talaltam egy tok szimpatikusat [persze semmi azonositot nem jegyeztem meg rola, uh csak felismerni tudom - de azt siman megteszem]
kb A6os meretu, marha pici konyvecske 120 recepttel
joknak tuntek elegge, es tetszett benne, h vegre egy konyv, amit nem 12es [vagy kicsit kisebb, de szinten foloslegesen nagy] betukkel irtak, es azzal toltik meg
es meg csak nem is volt draga
lehet, h megveszem, majd meg parszor belenezek

No comments: