2007/02/15

voltam hetvegen otthon
nagy meglepetesemre M medvehagymalevest fozott
csak lestem, honnan szedte a m e d v e h a g y m a t
kiserult, a botanikus kertben mar no
sosem szokott ilyen koran, de hat persze meleg van
kimentunk a balfi erdobe, ott szoktunk szedni mindig
ott meg ki sem bujtak, csak sejteni lehetett az erdo illatabol, h nemsokara jonnek kifele, ha vmi hideg nem tartja benne oket
ugyhogy vegulis bementuk mi is a botanikus kertbe, es ott szedtunk jo adagot
[vszleg nem illene pont ott szedni, de annyi van, h tuti semmi bajt nem csinalunk vele]

elso korben ma este akarok levest fozni beloluk
ha meg marad, vmi salatat, vagy a kis krumplijaim melle vmi szoszt fogok csinalni belole

voltam a lehelen tegnap
a medvehagymaleveshez vettem porehagymat meg krumplit
felfedeztem, hogy ott is van keleti elelmiszerek boltja
a tablabol meg az egeszbol azt sejtem, van koze ahhoz, ami a blaha es a wesselenyi utca kozott van
nagyon nagyon orultem neki, mert viszonylag sokszor jarok a lehelre, es eleg izgi cuccokat fogok tudni venni ott
egyelore csak kis torok fekete magos olivabogyot meg tort olajos csipos paprikat vettem
hmmm, de orulok ennek a boltnak

No comments: