2007/03/15

marc 15-en miota bp-n szoktam lenni, cs-vel mindig elmegyunk vmi cukraszdaba

most is megvolt: az europaba mentunk, mar reg voltunk ott
ittunk mindeketten egy-egy capuccinot, egy-egy pohar vizet [kulon pont jar a cukraszdaknak, ahol lehet vizet inni, mert ki van keszitve], meg sutit
en marcipan kockat - finom volt nagyon, bar nekem tul edes, jolesett melle a cukor nelkulo capuccino
es tul erosnek ereztem a nugat izet, sztem elnyomta a marcipant
cs dobos tortat, mint altalaban
az is jo volt

utana kis kerulovel a siralyban kotottunk ki
ittam paradicsomlevet, mostanaban mindig azt iszok
cs meg s is segafredot, persze jo volt, bar s szt parizsi-ize volt [marmint a felvagott, nem hangulatilag..]
bort is ittak, es nem nagyon dicsertek - legalabbis az automatikusan kapott folyobort

No comments: