2007/03/15

a plus-ban megint olasz napok van, mint mar szeptemberben is volt
vettunk sokmindent, mert nagyon lelkesek lettunk

1 uveg amaretto - meg sosem ittam, nagyon erdekel
majd oszobarackkal, meg mas gyumolcsokkel akarom kiprobalni
2 zacsko amarettini, meg 1 zacsko cantuccini
amarettinit mar szeptemberben is vettem, es nagyon jo volt, foleg kavehoz, fagyihoz, meg gyumolcsok melle
cantuccinit mar meg is ettuk, kiraly volt
chilis, rozsaborsos szolomagolaj - mar maga a szolomagolaj is erdekelt, de nem birtam ellenallni ennek a verzionak
meg nem kostoltam, de vszleg kiraly lesz
volt amugy meg natur, fokhagymas-bazsalikomos, es egy negyedik fele is
2 mozzarella [sima tehentejes, semmi kulonos]
1 fokhagymas bazsalikomos focaccia - elosutott
2 csomag felkesz gnocchi - mindig jo, ha van itthon
3 premium mirelit pizza - tenyleg jok voltak
spenot+tenger gyumolcsei, szalami+pepperoni, vega

orultem nekik
osszel amugy volt meg gorog het is, spanyol het is, meg meg egy, de az mar akkor se tetszett kulonosebben, azert nem jegyeztem meg

No comments: