2007/08/12

tovabbra is total magam alatt vagyok
semmi etvagy, semmi eletkedv
igazabol csak vmi gyumolcs gondoltata nem csinal ki
igy csinaltam is ma sok-sok gyumolcssalatat
meg nem kostoltam meg
de tavaly is csinaltam ilyesmit, es valami szeditoen jo volt, emlekszem ra

gyumolcssalatam [az aktualis]
fel kg japanringlo - most talalkoztam vele eloszor es nagyon tetszik, allati friss izu gyumolcs

par szem sargahusu oszibarack

par szem feherhusu oszibarack

fel kis sargadinnye
egy nyolcad gorogdinnye
negyed kg feherszolo [kimagozva]
negyed kg kekszolo [persze igazabol piros; kimagozva]
egy piroshusu grapefriut - pont olyan volt a szine, mint a gorogdinnyee; sztem vicces

...........................

u p d a t e:
nyilvan nagyon kiraly lett
azert varok szombat ota a publikalassal, mert kepet akartam csinalni rola
mindegy, ugyis csak vmi rusnya kep sikerulne, es igazabol most annyira nem erdekel az egesz

No comments: