2007/08/04

vettem ma a piacon csodas kis paradicsomokat, meg megkisebb koktelparadicsomokat is
igy amiket meg par napja vettem, mefoztem b-nek, csinaltam neki paradicsomszoszos tesztat
a milanoi makaroni tkp az egyik kedvenc kajaja, de nem volt hozza se kedvem, se hus a hutomben, uh arrol le kellett mondania
szerencsere izlett neki ez is, uh azert nem volt gaz

paradicsomszosz [pizzara, tesztara, babhoz is ilyet szoktam fozni]
uvegesre sutottem kis olivaolajon hagymat

a vegen fokhagymat is tettem bele

aztan raontottem jo sok feldarabolt paradicsomot
megsoztam, megborsoztam, kicsit megcukroztam, szortam ra bazsalikomot es oraganot
amikor elfotte a leve jo reszet, lezartam alatta a langot


piritottam hozza bacont, h a husevo ocsem kapjon nemi hust
sajtot is akartunk ra szorni, de aztan azt hanyagotuk
finom volt

utana megallapitottuk, h akar bekuldhetnem VKF7-re is, mert ha nem is nekem, de b-nek ez mindenkeppen a nyaralas izei kategoriaba tartozik, ilyet mindig csinalok neki, ha itt van
[csak van, h hus is csinalok hozza]


No comments: