2007/09/29

megint foztem

feljott hozzam egy evfolyamtarsam, m [a masik blogom CMes bejegyzesenel az elso kepen az o arnyeka latszik, o csinalta a kepeket], uh kellett adni neki vmit enni
reggel meg ugyis voltam piacon, harmadszor egyedul, es most sokkal jobb volt, most is vettem sokmindent [1 kg padlizsant lefagyasztani, paradicsomot, cukkinit, petrezselymet, csiperket, kenyeret, csirkemellet, szolot, tejfolt]

[1]
kis olivaolajon atsutottem egy gerezd picire felvagott fokhagymat, aztan beledaraboltam egy kis cukkinit meg 2 fej gombat
tettem bele 2 db olivaolajban
[fokhagymakkal es egesz borsokkal] eltett szaritott paradicsomot, szinten jo picire felvagva
aztan amikor minden szepen megsult, raszortam meg egy kis petrezselymet

csak so volt rajta

a maradek olajban atpiritottam par kis paradicsomot

kozben csinaltam bulgurt amikor kesz lett, abba is tettem sot, olivaolajat es a maradek petrezselymet, es kicsit atforgattam a paradicsomos olajban

finom volt, m szinte tapsolt, es meg nekem is tok bejott
pedig igazabol nagyon idegenkedtem mindig is a paradicsom megsutesetol
hat kedvencem nem lesz, de rossz se volt



[2]
maradt kis bulgur, tenyleg egesz keves
mondtam m-nak, h muszaj megennie, mert kul kidobom, annyira meg tavolrol sincs etvagyam, h siman bevallaljam
felvagtam es beleszortam egy darab kecskesajtot, meg kapott bele kis tokmagot is aztan osszepiritottam az egeszet
kapott hozza m par szem szolot is
eloszor nem bizott benne, de aztan nagyon tetszett neki melle, illett hozza

ez is jo volt, megkostoltam

No comments: