2007/09/22

voltam ma is a lehelen, mar masodszor egyedul
gyomrom tovabbra is nehezen birta, viszont az agyamnak mar jobban tetszett

vettem tobb dolgot is, uis meglepo modon kb pentek reggel ota van etvagyam, ha nem is vmi nagy
[azota ma este szembesultem egy szamomra aktualisan vadiuj problemaval: nincs nagyon itthon kaja, es kimondottan zavart, h akkor mi a fenet fogok enni - ilyen nem volt velem aug 7 ota -- persze rengeteg alapanyag volt, amiket vettem konkretan, de azokbol holnap akarunk fozni a-val]
szoval vettem krumplit, szolot, banant, paradicsomot, petrezselymet, brokkolit, fenyotinorut, tejfolt, petrezselymet

a fenyotinoru kapcsan meg kellett allapitanom, h szinte biztos, h atvert a gonosz neni multkor, es amit varganyakent vettem [akkor ki volt ra irva, h "varganya"], ugyanez volt, csak akkor pontosan 4szer annyiert vettem, mint ma, mert akkor koran mentem piacra, ma meg nagyon keson [eleg nathas vagyok, uh reggel inkabb aludtam], aztan ma mar olcson le akarta passzolni a veget..
ma kint volt mellette az engedely, amirol elolvastam, h vajon mit is veszek
koszonom HaBolondNeSzeddLe-nek, h ezzel a posttal elerte, h figyeljek, kul sosem tunt volna fel, csak en se ertettem volna, miert nem olyan finom, mint az eltevedos-varganyam

na es az a fo vicc, h vegul ma foztem is, olyan ehes lettem estere
lehet, h a bicajozas [cm] miatt, nemtom
mindenesetre ezzel megvolt az elso fozesem itt, ahol most lakok

[az elso itteni kaja-keszitesemet nem emlitettem, mert nem volt vmi sikeres:
megcsinaltam egy tokjo kajat, aztan en keptelen voltam enni belole
utana cs egy reggel athozott nekem par cuccot meg tole, akkor megette a felet, bar alapbol neki se volt semmi etvagya, miota eljottem tole
a masik felet meg a kovetkezo heten kidobtam
szoval vegul egy falatot se ettem belole]

a kaja nem lett vmi nagy eresztes, de azert leirom, h ha elmegyek a GBT2-re, akkor ne rohogjenek korbe a folyton recepteket irkalo nepek..
a mennyisegek - igy visszaolvasva - rohejesek, sajnalom
ez van
[sajnos nem is ettem meg mindet, es rettentoen szokatlan volt, h nincs mellettem senki, aki alig varja, h odaadjam neki a veget, aztan boldogan benyomja magaba..]


sutoben megsutottem hejaban 2 szem pici krumplit [kb 10 dkg lehetett, most megneztem uis, h a fel kg, amit vettem, pont 10 szem volt eredetileg], olivaolajban, megsozva , feldarabolva
kozben kis olivaolajon megpiritottam 3 karika hagymat, beletettem vagy 3 kis fenyotinorut felszeletelve, aztan megsoztam
amikor atpirult, akkor raszortam 2 szal petrezselyem leveleit osszevagdosva, meg tettem ra egy evokanal tejfolt
megettem ezek melle meg 3 szem aprocska paradicsomot is

No comments: