2008/07/10

itthon vagyok, sutok fozok csinalok mindenfelet

marmint csak anna-tempoban, mielott vki tul sokat hinne rolam..

sutottunk a-val [es kicsit b-vel, o kb jelen volt..] kokuszos sutit a dr oetker konyvbol
lent es fent 1-1 linzerlapocska, a fenti kisebb, koztuk kokuszos krem
sztem a krem recept nemjo, max feleennyi kokusz kene bele: nem is lett krem es maradt is rengeteg
nem lett szep, azert 1et felretettem lefenykepezni, de azt is megette vki
szoval nincs kep
kokusz-karikak
teszta: 25 dkg lisz, 1 tk sutopor, 7,5 dkg cukor, 1 csomag vanilias cukor, 12,5 dkg vaj, 2 tojassargaja
a [rossz] krem: 3 tojasfeherje felverve, 10 dkg cukor, 17,5 dkg kokuszreszelek
tetejere is lehet tojast kenni, mi ezt kihagytuk

aztan megsutottem [szinten b jelenleteben] az egyik kedvenc sutinket: a sutit amibe nem kell semmi
kinosan egyszeru, ennek ellenere mi aaah barmikor barmennyit
es lenyegeben semmi nem kell bele
receptet mar feltettem, elozo bejegyzes

aztan sutottem meg mast is: barnacukros kekszet
a dr oetker nagy sutiskonyveben talaltam
mar kiskorom ota nezegettem [mint kb mindent ebben a konyvben], most megcsinaltam
angol teasutemeny a rendes neve
kellett bele 25 dkg liszt, 25 dkg margarin, 10 dkg marcipan, 10 dkg barnacukor
utana huto, mert eleg lagy
aztan 2-esen sutes
marcipant nem ereztem, viszont kedves, diora emlekezteto ize lett
nekem tetszik
sztem kis ribizlilekvar illene hozza



foztem tegnap ebedet is
szegeny anyukam 90naposat jatszik, szenhidrat-napja volt
csinaltam neki spenotos-cukkinis tesztat
kis olajon 1 cukkinit, 1 mareknyi spenotot es 1 gerezd fokhagymat megparoltam
tettem meg bele kis diot, mentat es nigellat, meg persze sot, cukrot
aztan beleforgattam a kozben megfott farfalle-durumtesztat [plus-os]
miutan kiszedett egy kis adagocskat [sztem mar total osszement a gyomra..], meg ontottem ra magunknak tejszint meg reszeltem ra kis parmezant
jo kis ebed volt, csak a diszno b nem volt hajlando megkostolni

ja este tokjot vacsoraztam
csinaltam csodas salatat: egy marek rukolat osszetepkedtem, rakarikaztam 1 fej vajretket, belenegyedeltem 5-6 kis koktelparadicsomot, ontottem ra 1-2 ek aprora vagott diot, tettem meg bele 3-4 vekony karika lilahagymat, aztan leontottem olivaolajjal
ennek a veget beletettem egy zsomlebe, vaj es karaj melle
szuper vacsora volt, kar h olyan keson ettem..

No comments: