2008/07/10

a tok unalmas suti, amibe semmi nem kell

amirol majd nemsokara irok

egy osztalytarsam hozott ilyet a matektaborba, ott ettem, es egybol elkertem a receptet, kiraly volt
le is irta nekem, gyongybetukkel
most viszont nem talaltam a lapot, uh fejbol nyomtam [eletemben eloszor]

egyedul az nem remlett, h mennyi tojas kell bele: sztem 1, anyukam szt legalabb 3
az biztos, h paratlan sok [ooo a matekos multam, egybol eszembe jutott a szamelmelet meg a diofantoszi egyenletek..], mert neha ramjon, h meg kene felezni mindent, es kulon-kulon osszegyurni a 2 felet, es ez mindig a tojasokon szokott elbukni
szoval vegul hittem m-nak, 3at tettem bele
durvan lagy lett, 1 pillanat alatt osszeallt, szoval eselyes h en emlekeztem jol
persze jo lett igy is, de kicsit mas, szoval legkozelebb maradok az 1nel
[ja es en abban se vagyok biztos, h a feherjet is bele kell tenni, de vegul asszem mindegy
]

neha felturbozom, es teszek bele diot, osszetorve, a 2 szin koze
ugy megjobb



/o\ mar 2szer is fogtam a fejem a hulyesegemtol, amikor ilyet sutottem:
[1] csak az remlett, miutan mar megneztem a receptet, h 1:2 aranyban kellenek bele a liszt vaj cukor
nyiilvan 2 liszt 2 cukor 1 vaj kerult bele [2, 1, 1 helyett]
csak az tunt fel, h meg annyira se akart osszeallni, mint maskor
aztan megkostoltam
aztan rohantam a boltba tojasert, az kozben mar elfogyott otthonrol
gyorsan csinaltam duplaadagot
[2] maskor meg a szokasos modon megfeleztem a tesztat, h az egyikbe kakaot tegyek
kilapogattam, ratettem a kakaot, szepen felbehajtottam, aztan egy nagy nyomassal elkezdtem gyurni
ettol frankon kiszakadt a teszta a masik oldalan, hala jo egnek a velem atellenesen, igy csak a fel konyha lett tele kakaoval, en legalabb nem
mikozben paraztam, h elkesek a zenesulibol, es epp porszivoztam fel a kakaot es mostam le az asztalt, felcsongetett egy ismerosom akit egyaltalan nem szerettem, h felugrana vmit elmondani [hulyeseget, tudtam]
aztan zenesuli utan megcsinaltam
azota ha osszehajtom kakaoval, akkor csak nagyon szeliden masszirozgatom a tesztat

jaj senkinek nem akarok csalodast okozni, szoval annak ellenere, h anyukam az egyetlen aki evett belole es csoppet se hozta lazba, senki ne gondolja azt h ez egy nagy szam suti
tenyleg semmi kulonos, csak vmiert megis toookjoo



a suti amibe semmi nem kell
ossze kell gyurni 50 dkg lisztet, 25 dkg vajat, 25 dkg cukrot [en mindig mindenbe kristalyt h ropogjon] es 1 tojast [talan csak a sargajat, nemtom]
meg kell felezni, az egyikbe kakaot tenni, aztan jatszni es mini-sakktablat meg viragot meg csigat meg mindenfele mokas cuccot formazni belole
3as-4esen kell sutni

2 comments:

Anonymous said...

nekünk is van egy ilyesmi receptünk, mi mindig újévkor csináljuk (nem tudom, miért), és nekem ez a kedvencem, de rajtam kívül szinte senki sem eszi
pedig tök jó! :)

anna said...

a tietek miben mas?