2009/03/29

anna-szulinap / 4 - ajandekok

kaptam egy kazal szuper ajandekot, es a legnagyobb resze gasztro cucc / vmi edesseg vagy ital, szoval siman idevalo

mar korabban irtam nehanyat, de a rend kedveert [megiscsak nemetorszag "_"] ide ismet leirom ooooket



viktortol kaptam egy kis tortaformat, ami tokjo mert nem oriasi, siman jatszik 4-5 embernek, de meg akar 2-3nal is van ertelme + azt a homoksutiket felidezo delfin-format

andristol a szuper szuper reszelot, amit azota o mar hasznalt is a repasalatahoz, en meg nem, de mar alig varom, sztem rovid idon belul meglesz, repa krumpli hagymareszeles meg ilyenek

a kedves kedves my dear samuel vett nekem egy talcat, piros viragosat h mindig jo legyen a kedvem, ugy orultem neki, jajde nagyon szeretem ezt a samuelt

a 4 nemettol akik a szinten laknak es eljottek a bulimba, kaptam egy szep kis ajandekot, csodas halas papirba csomagolva
amekkora kaosz volt, csak masnap neztem meg [6 korul mentem aludni, es 8kor mar a suliban voltam egy intenzivkurzuson, ezert csak delutan]
tok tok odavagyok, kaptam egy szakacskonyvet, milyen kedves otlet toluk

kaptam csokikat
-- paskytol
-- ivantol
-- weronikatol is aki lengyel es sajnos nem tudott eljonni de masnap osszefutottunk es mondta, h vett nekem lengyel csokit, ugyan itt vette, de lengyel
-- meg ana+harald-tol is, meg toluk egy abszintot is ami kiraly, meg sosem ittam, ekkora remek ajandekot, full kivancsi vagyok
-- meg bimal is amikor itt jart, hozott nekem nugatos csokitojasokat

a buli kereteben alex meg lehalaszott a a plafonrol egy murozsat nekem "_"

-----

jaaa, ha mar vegre van par kepem, itt van meg nehany:



bimallal tortat ettunk reggelire
aztan kesobb csinaltam magamnak szulinapi ebedet, jo egyszerut jo finomat



es itt van egy kep a maganyos ejszakai anna-sutesrol: masik szuper talcam, fecnik receptekkel meg varhato embertomeggel, pezsgo, alapanyagok [kozben sok sok anna-zene]

No comments: