2011/05/25

grr

az van h az ittlevesembol sok napot szuntelen diplomamunkairassal toltottem
aztan elutaztunk egy szuper hetvegere es ott megbetegedtem, hazafele mar nagyon rosszul voltam
aztan nagyon beteg voltam jo sokaig, a semmi etvagyon kivul dieata gyogyszerek ilyenek, agybanfekves alvas nem blogiras
aztan kicsit mar jobban lettem + vagyok, elutaztunk egy hetre ami egesz elkepesztoen jo volt
tegnap este hazajottunk bangalorba
es saaaajnos penteken mar megyek is haza igazi haza magyarorszagra T_T

ugyhogy a maradek napokon [1] nem fogok mar blogot irni hanem inkabb iszok 100 pohar mango milkshake-et meg veszek fuszereket meg eszek biryanikat meg csinalok magyar vacsorat ujpavaneknak meg elmegyunk meglatogatni kaushikot es szuleit meg iszok tender coconutokat meg ilyenek, [2] nem folytatom a dietat mert nem, majd otthon megjavitom a gyomromat es ha most van etvagyam, hat eszek, [3] majd otthonrol megirom a soksok bejegyzest amit mar kitalaltam elkezdtem etc, meg ideteszem a soksok fenykepet is amit csinaltam es gasztro temaju (es kozben nagyon hullanak majd a konnyeim h mar nem itt vagyok) (es a masik blogomba meg irkalok majd ezt-azt meg teszek fel ilyen-olyan kepeket amik nem gasztro temajuak)

annyira jo itt

No comments: