2011/05/01

miket iszik anna #1 – viz

mielott kijottem, igyekeztem kicsit utanaolvasni, mire szamitsak
a viz minden leirasban sarkalatos kerdes volt
3 fele viz van: [1] ami a csapbol jon, azzal max zuhanyozzak amugy ra se nezzek borzaszto veszelyes halalos, [2] amit az indiaiak isznak, ivoviz, nem a csapban kell keresni hanem ok is veszik, en ezzel se foglalkozzak, [3] a palackozott zarjeggyel leragasztott viz amit a turistak hasznaljanak mindenre, kezet is meg fogat is csak ezzel szabad mosni, persze mindig ellenorizni kell h tenyleg igazi-e, nem csak atveres, blablabla
ezek utan valojaban van egy megdurvabb kategoria: [4] miszerint vegyek vizfertotlenitotablettat, a gyogyszertarosno elmondta h ha zoldseget vagy gyumolcsot eszek, 2 oran at aztassam fertotlenitos vizbe (de igazabol inkabb hamozzak meg mindent amennyiben esetleg eszek zoldseget gyumolcsot de nem ajanlja, lehetoleg ne egyek semmit)

ez a titokzatos pasi akit itt mindig korulirok, cs, a regesregi cs kisse megokosodva, hehe, ujra pajtik vagyunk mar egy ideje
cs-re emlekszunk, tudjuk, nem parazos fajta, es ez a legeslegkedvesebb ahogy megfogalmazhatom a dolgokhoz valo viszonyulasat
amikor kerdeztem, milyen malaria gyogyszert szed (en a 2 lehetseges kozott orlodtem, az egyik szaz mellekhatast csinal koztuk depressziot alvaszavarokat remalmokat, sokan nem is birjak szedni annyira valosak ezek a bajok, a masik ilyeneket nem de masokat igen es 50e ft-ba kerult volna az utra valo mennyiseg), kerdezte h "miert, van malaria indiaban?" – o harmadszor van itt es hm, igen, van malaria es tudhatna rola
tehat ideertem es pooontosan az volt amire szamitottam: palackozott vizrol nem is hallott, lakasban nagy tartalyban indiai ivoviz
amikor azzal mereszeltem fogmososas utan kiobliteni a szamat, meg be is szolt h bolond vagyok-e h azzal mosok fogat

nem, a vizfertotlenitotablettaimhoz meg nem nyultam hozza es vszleg nem is fogok
kezemet se fertotlenitem eves elott, max csapvizzel kezet mosok [ezzel egyutt azert ott a taskamban a kezfertotlenito gel csak sokszor nincs nalam a taskam, es egyszer mar hasznaltam is]
inni meg indiai tartalyosat iszok, mi mast is innek

2 comments:

Mindennapi Manna said...

legeslegkedvesebb anna:)

anna said...

siman *_*