2011/10/18

anna eszik is + ir is ujra

* jon * jon * jon *

- india india india, feldogozatlan rengeteg kep es legalabb annyi utolagos jegyzet + emlek (kezzeleves kozben kepet csinalni nem palya)
- krakkoi hetvegerol is irok egyet szivesen, de jo volt
- india utan meglatogatott a nemetorszagbol baratom roy (india) aki sokmindent megvilagositott a fejemben, illetve komoly fozesi nehezsegek ele allitott
- dietazas nagyon nehez de bizonyos vonulataiban izgalmas volt, sok tapasztalat .., kar volna nem irni rola
- dieta kapcsan izgalmas konyv az emesztesrol belrendszerrol, hehe, meg randi egy gasztroenterlogussal, marmint tenyleg nagyon erdekes dolgok
- csinaltam egy remek tortat, gaz volna kihagyni a beszamolot ^_^
- cs majdnem egy honapig finnorszagban volt, egyreszt elmeselt 2 dolgot amit evett OMG, masreszt annyira kedves pasi, hozott nekem mindenfelet, harmadreszt a kedves p is kuldott annyi mindent
- vooooltunk nemreg 4 es fel napot madridban, uuu szuperjo volt \o/
- cs-vel uj, igen vicces projektunk van, jaj csak meg nem alltunk neki igazan
- soksok mindenfele mas leirhato dolog is jar az eszemben, hogy is tudnek leirni barmit amikor ennyire tele van a fejem

kozben meg pirulok mert tudom, csomo baratom kivancsi, jol vagyok-e mar en meg meg errol se irok egy szot se
gyorsvalasz: yes yes, lassan olyan anna leszek mint regen \o/

7 comments:

Zizi said...

Na, akkor beszámolót azonnal!!! :)

Mindennapi Manna said...

Melyik tortáról van szó? Amúgy akár be is vallhatjuk már, elég sok idő telt el azóta, túl vagyok a sokkon:)))

"saját levében" said...

Nagyon aggodtam mar en is, de most megnyugodtam! Minden nap lesz anna-poszt?

anna said...

Zizi, yes yes

MM, mas torta nem is letezik.
a megiras modjat kisutottem ejjel, fogsz lehetoseged kapni h felfedd a kiletedet mint resztvevo ha ugy tartja kedved *_*

"saját levében", koszonom koszonom. akar meg a napi-anna-poszt is elkepzelheto, siman realis h be fogok porogni ^_^

Mindennapi Manna said...

Megírhatod, h én voltam, nyugodtan. Ha már olyan lelkesen rakosgattam a szívecskéket:)))

dorkamoka said...

Orulok, orulok..varom a beszamolokat, recepthegyeket, kepeket!:)

anna said...

MM, oooke
(kezdem azt hinni, mar bannad is ha lecsusznal a dicsosegrol mint resztvevo, ugye?? ^_^)

dorkamoka, *_*