2011/10/23

flamingok, galette-ek, 1972

vettem egy igen vicces inget, tele van flamingokkal
raneztem nevettem megvettem hazajottem kimostam kiakasztottam szaradni

cs-vel talaltunk ma torok lila fuget, fugeee
reglatott szemcsillogos anna lettem egy szempillantas alatt
alapbol 2 szemrol volt szo, haha, mondtam h inkabb 6ot csodaszepeket, jo? cs csinalok galette-et, galette galette galette ugraltam
cs csak nezett csondben a nagy barna szemeivel ahogy szokott, kar ilyenkor megszolalni, kar kerdezni mi az, kar kerdezni mikor csinalom, kar kerdezni miert nem csinaltam eddig
aztan odasuttogta: mi kell meg a galette-hez? mondjad kisangyalom
vaj vaj vaj enekeltem

penztar fele mar forgott az agykerekem, egy tesztabol 4-5 galette, egyik fuges csak ugy pure, masikon mandula is vagy inkabb aszalt sargabarack, harmadik kortes dios negyedik otodik hatodik hetedik blablabla
cs tudod mit fogunk tenni a fuges galette tetejere amikor esszuk?
hahaha o ne tudna, rozmaringmezet mi mast

hazaertunk leultunk a laptopjahoz, nezd csak cs ez a galette ilyet csinalok ugye csodaszep (enyem nem lesz ennyire)
szemem folemelve meglattam az ingemet, meglattam a 100 flamingot

cs te lattad a rozsaszin flamingokat? uuh de kemeny egy film az
nem, azt se tudja mi az
OMG elmeseltem, en lattam, elkepesztoen fiatalon, divine a husaival, egek
amugymeg durva mint a fritz the cat (most latom az is '72-es), azt mondjuk egyikunk se latta csak en tudom mi az
kerdezem mi is volt pl punk teren '72-ben, meseljen o is vmi erdekeset
csak forgatta a szemeit, mi lett volna aaakkor, hol volt meg akkor a punk, csak a NY Dolls alakult meg eppen



NYDolls nem irt crème brûlée-s szamot, ez mondjuk egy mokasnak tuno film roluk, a masik 2 filmbol reszleteket ide inkabb nem, haha
kozben ugralok galette, meselem neki nyaron a csucsidoben miert is nem csinaltam
-- ha galette akkor legyen rusztikus, az a meno, ha rusztikus akkor teljeskiorlesu liszt, tk liszt meg olyan a belnek mint egy durva torulkozo a bornek, egeszsegesnek jo, gyengenek nem, az en belecskem a harmatgyenget se utotte meg, rizsnyakot eszegettem nem rusztikus tesztakat
-- ha igazi nyari feeling akkor leginkabb eper (ne) sargabarack (hasmenes) ribizli (apromagvas, hasmenes) fuge (apromagvas, tilos)
-- azzal a dietaval sok zsiradekot eleve nem, abban meg sok vaj
nyaron nem ettem galette-et csak vartam h egyszer talan meg az eletben ehetek

o yes, azota ujra eros vagyok belulrol, johetnek az apromagvak, koleszterinem se jo johet a korpa, rusztikus galette gyerunk gyerunk, a vajon meg nem gondolkozok, ugyis ritka h egy sutihez valoban vajat veszek
ha suti akkor edesem az origo, ezt fogom megsutni
fugek kortek mandulaszeletek rozmaringmez riado

2 comments:

édesem said...

a rózsaszín flamingó tényleg zseniális film! :-)

anna said...

yes yes yes, vegul azt neztuk meg
(teljesen meglepett h majdnem mindenre emlekeztem belole, ugy 15 eve lattam)