2007/01/18

tegnap megneztuk este az ernstben a nagy fotos kiallitast [nyilvan az utolso lehetseges idopontban]
7ig volt nyitva, kb 6.50re fejeztuk be
allatira adodott onnan atsetalni a burek-ba, amit multkor irtam
[fel8ig van nyitva, 7tol felaron vannak a kajak]
hm
mikor odaertunk, ki volt teve egy tabla: "BUREK VAN"
hm hm
volt sonkas-gombas, husos es almas, meg par retes, sajtos crissant meg turostaska
vettunk egy fel husos es egy negyed almas burekot, egy sajtos croissant-t es egy makosretest [770 ft az egesz a felar miatt]
a metron az olembe tettem a zacskot, es feltunt, h meg meleg
a husos felet megettuk vacsira, total jollaktunk vele
beleettunk az alamasba, es megallapitottuk, h reg ettunk barmit, ami ilyen jo lett volna
meg jo, h cs beindult az almasra, en nem vettem volna meg
makosretesnel meg az a felismeres szuletett meg bennem, h van ertelme retest csinalni vagy venni
eddig ugyan szerettem a retest, de leginkabb egy eheto formaju tolteleknek tekintettem, a teszta csak egy szukseges cucc, ami osszetartja, csak eppen meg is lehet enni
[nem a racsos-fele tesztara, hanem a hartya-felere gondolok itt]
na most ez megvaltozott
nagyon finom tesztaja volt, es allati jo lett tole az egesz
sajtos croissant-t ma ettem meg reggelire
hat nem indultam be ra, bar rossz se volt
hm, remelem, maskor is arra jarunk 7 fele..

No comments: