2009/01/26

hu, a karacsonyi kepek

merthogy megtalaltam oket
es rajottem h elfelejtettem betenni ide, jaj jaj
de akkor legalabb most utolag..

[sajnos nem fenykepeztem vmi sokat, a laptopom epp ujratelepitesre vart, en meg csak ugy szeretek fenykepezni, h kb azonnal meg is nezem, igy meg nem tudtam... szoval tul bonyolult vagyok az a lenyeg]



ezeket az angyalkakat meg reges regen vettek a szuleim, nagyon szeretjuk oket
itt a sutiket meg a fat sasoljak epp



egy eleg kis resze a sutiknek, pl sehol egy bejgli vagy egy zserbogolyo vagy egy sajtos lapocska
oo oo de finomak voltak



es nehany reszletesebb kep is ugyanazokrol a sutikrol
[eredetileg le akartam irni, melyik melyik, mert egyszer csinaltam egy hianyos listat, milyen sutiket is csinalt M, de most inkabb megse irom le]

hm hm, asszem nincs mese, a heten muszaj lesz sutnom vmit
(^_^)



jaa, es van meg egy husleves-kepem is

No comments: