2009/01/07

ev vege meg otthon

nyilvan jol elhulyultem mindent, akatam csinalni + irni sokat, vegul semmi nem lett belole
kicsit rafoghatom a szamitogepemre, hosszadalmas ujratelepitesek kinlodasok hianyzo driverek miatt nem hasznaltam egeszen maig


mar megirtam egy bejegyzest az ajandekaimrol, csak fenykepeket is akartam tenni melle, azokat nem csinaltam meg, igy inkabb majd kepek nelkul fog megjelenni, asszem

le akartam irni a sok sok suti receptjet, amiket M csinalt karacsonykor es utana
eloszor felmertem, h a gepem hijan ugyse irom meg, akkor mar csak le akartam fenykepezni oket, h majd azokrol begepelem a recepteket
vegul asszem b fogja lefenykepezgetni oket, en meg majd 100 ev mulva vegre berakom oket ide

volt szilveszter, a tervezettnel kisebb fozessel, mindeki tele volt
talan majd irok rola, bar gasztro-vonalon semmi emlitesre melto, talan inkabb majd a masik blogomba

ki akartam hozni magammal 1000 dolgot, szuper kis listat raktam ossze
az egesz az utolso napon allt v bukott
nem sokkal elotte beraktam egy programot az utolso napra, emiatt az egesz nap szetesett, lokalis erdeklodes hianyaban csak legyintettem, nem vettem meg semmit, most meg fogom a fejem
meg csomo minden volt, ami nem fert be / nem birtam volna mar el

nem hoztam
- bimalnak meg marynek a csipos paprikankbol
- magamnak olyan juhturot amit szeretek
- egy jo kis vekni kenyeret otthonrol
- M altal sutott zsomlekbol se
- tejfolt is csak 1 dobozkat [egek mi az, fel fogamra se..]
- makot se
- bejglit se
- zoldpaprikat se
- medvehagymat se
- savanyukaposztat se
- nehany szuper szakacskonyvet se
es inkabb nem gondolkozok tovabb mert aztan akkor patakokban folyna a konnyem, mit nem meg..

azert persze hoztam is csomo mindent:
- fuszereket
- gyogyteakat [anna herbaria] [es nagyon jo anna voltam es a szamomra ihatatlanul rossz gyomor-teat is kihoztam]
- az uberkedvenc teatojasomat
- egy uj bogremet
- piciket a nagyon kedvencem paradicsomos savanyukaposztabol
- 2 falatnyi varazsvoroslencset
- 2 kis kolbit
- 2 komoly suly- es hasznossagszurokon atesett szakacskonyvet
- szuper karacsonyi sutimaradekokat
- uj kuglofforma elso kuglofjanak felet
- par gyumolcsot
- szuzuki szantol szarmazo norit
- mikulascsomagom jo reszet
- 1 minimezet
- 2 magyar fakanalat
- 1 keszlet gyerekevoeszkozt [magamnak vettem, szeretek olyanokkal enni]
- 1 jo kis muanyagtanyert
- megegy konyharuhat, par textilzacskot bevasarolni, 1 kotenyt [!], edenyfogot
- szuper indian-recept alapjan keszult kukoricasdaras lapocskakat

akartam boldog ujevet kivanni, meg eleve ujevi bejegyzest irni
akkor legalabb most itt boldog ujevet kivanok mindenkinek, magamnak is
remenyeim szt nem lesz megegy olyan rossz evem, mint tavaly
es remenyeim szt nem csinalok magamnak megegyszer vmi kezdodo gyomorfekely-szeruseget
igyekszem iden eloszor is minden nap enni vmit [haha, remek ajanlas a blogomnak], jobb esetben egy nap tobbszor is
aztan meg idovel jo lenne visszaterni a normalis kajakra, a [fott rizs + alga]-nal komolyabbakra
es muszaj lesz megtanulnom egyedul is enni, nincs mese
[emiatt akartam belenezni az utolso napon egy konyvesboltban polcz alaine uj szingli-szakacskonyvebe, de mar arra se maradt idom, amugy megvettem volna, ha alaposabb belenezes alapjan jonak tunik]
persze ezek eleg konnyu kis fogadalom-szerusegek, a tuleleshez alapvetoen szukseges mind, ennyi erovel azt is megfogadhattam volna, h rendszeresen veszek levegot, napersze
amugy tokjo, orulok, h meg ebben a fazisomban is van, aki olvas, jol esik, meg a kommentek meg ilyenek
megprobalok visszaterni az eletbe, majd csak sikerul

ja, ujevi bejegyzeshez kineztem par ujevi disznocskat, azokat legalabb megkiserlem betenni ide
[...]
nem, most az se megy, hala egnek
[kene meg adobe flash player 10, ami nem akar most telepulni, hat akkor a disznocskak is majd csak egyszer nemsokara..]

No comments: