2008/12/28

ja, mikulas is

nem is irtam iden a mikulasrol
mivel hogy iden eloszor nekem [lokalisan] teljesen kimaradt, ez meg elegge megviselt
sopronba persze nyilvan nekem is hozott vmit a mikulas, de en nem ott voltam
cs-tol meg mindig egy marcipanos stollent kaptam, hu, az is hianyzott nagyon, kozben minden bolt tele volt stollenekkel, csak epp az enyem nem volt sehol

persze amilyen vagyok, adtam marynek is meg amernak is meg sanyinak is meg zsoltnak is minimal mikulascsomagot, de azert mas adni mint kapni, hat nagyon is
aztan mary par nap mulva hozott nekem egy kisujjnyi csokimikulast, de az meg mar napokkal kesobb volt, nem az igazi

szoval most amikor hazaertem, jol esett megtalalni a csomagomat, tenyleg jott hozzam is, tokjo
csak ez is kicsit kesobb volt, most igy ez se az igazi volt

No comments: