2008/12/05

GE mindefele

most neztem ra a kepekre, ahogy rendezgettem oket, es teljesen elpirultam: tudom h mar regen nem irtam roluk, de most ra kellett jonnom h egesz durvan regen, ez tiszta gaz
potolgatni fogom oket, de lehet h nehanyat csak 2 mondatban emlitek, mert nem volt semmi extra
ja, mert voltak egesz extrak is, pl bimal egyszer csinalt nekem gulab jamunt, ami a nagy favorit indiai desszert nalam [akkozul a par kozul amit ismerek], meg maskor is volt bimalnak nagy fozese, egyszer 2 volt munkatarsa is eljott, akkor pl, meg nekem is voltak jo koreim, meg nyilvan a fiuknak is, sot volt olyan is, h ghassen [tuneziai] fozott, az is kiraly volt
szoval majd majd majd leulok es megcsinalom

modositottam az egeszen, onhatalmulag
megszuntetem a szamozast, nem lesznek korok, csak az atlagpontszamok maradnak
total szetcsusztunk, volt h vki 2szer is fozott a heten, mas meg nem, meg olyan is volt, h nem pontoztunk, nem is egyszer, kb ilyenek miatt
raadasul most bimal megzakkant kicsit, elvileg mostantol nem foz velunk tobbet
[nem, semmi sertodes
az h pontosan miert, arra tobb verzionk is van, az az egy biztos h en vagyok a kulcsszereplo
a fiuk szt szimplan tul szerelmes belem es igy h nincs eselye, nem jo neki
sztem annak is boven volt benne resze, h azzal h a lelkemet rendbe akarta tenni nonstop, gyakorlatilag az oruletbe kergetett, es megkertem [viszonylag kedvesen], h tobbet ne apolgasson 1 percet se mert nem mukodik
persze o is irt egy indokot, hehe, hogy tul sok dolga van a foiskolan, ezert mar nincs ideje ebben a szemeszterben]
[[igen, nagyon kivancsi a blogomra, de nyilvan nem tudja leforditani a neten talalhato fordito cuccok segitsegevel,bar probalta
sztem a normalis magyar se menne vele, nem hogy ez az anna-nyelv
de keeerlek sanyika, amiket most irtam rola, te se mondd el neki ha kerdezi, csak h azt irtam, h most mar nem fozunk egyutt; kosz]]

No comments: