2009/01/07

ujra itt

visszajottem, hosszu ejjeli vonatozas volt, kozben a fulkeben egy strasbourgi magyar lany, dumaltunk egyebek kozott japan kajakrol, szuzuki szanrol, fekete esorol, ejjel az ablakbol neztem a szep havas varosokat, hu de jo volt
tegnap reggel megerkeztem, pakolasztam, zuhanyoztam, betervezett kis alvas helyett nagyobbat aludtam
aztan du ujbogrembol tea fejfajas gyogyszer hanyas nagyon fejfajas ujabb gyogyszer, vacsora [sanyi-gulyas] kihagyasa [jaj jaj, de jo lehetett], tovabb alvas ma reggelig

azota ovatosan lassan de rendben vagyok

bimalnak kuldtem egy regi magyar szakacskonyvet angolul a mek-rol; mokas valaszt irt:
danke schon..something not in anna language!! yest zsolt brought an ungarisch cook book. i could understand many dishes because of you hungarians!!

aztan kicsit dumaltam sz-val mexikoi szakacskonyvrol, sved sutisrol, makos tortarol, lengyel boltrol

most meg jott egy level, mar vigyorgok is rendesen:

Hello Anna!


Ma este fergeteges kajálás lesz, remélem már jól vagy!
Jó esetben a kaja kész lesz majd este valamikor!
Gyere majd, amint tudcc nem fontos pont akkor mikor kész a táp! kb 9-kor van kész de gyere hamarabb!
Van cefre is!
Akkor várunk!!!

És ne betegeskedj!
Üdv: Sanyi, Balázs, Zsolt, Péter und Bimal

No comments: