2009/05/09

anna + sör

a csaladom nem tul nagy sorozos csalad, az a helyzet
- M + P idonkent vesznek nyaron sort de eleg ritkan
- hm a fiuk [s + m nyiilvan, b-nel meg nem kerdes a tema] nemtom mennyi sort isznak, nem hiszem h tul sokat
- nagyapa ivott mindig egy sort amikor setalt nyaron, meg sokszor vacsora melle is de sosem kostoltam bele

nagy ritkan meg regesregen adodott sorivas, de sosem nyert
pl amikor matektabort nyertem kolozsvarra [mert orszagos elso lettem egy matekversenyen mert olyan okos voltam annakidejen] akkor egy kirandulasnal a tordai hasadeknal majdnem meghaltunk mar olyan melegunk volt es olyan sokat kirandultunk
es a vagany fiuk [14 evesek voltunk] vettek cluj-t
mivel bodebol arult a neni egesz langyos volt
es ugyan majdnem szomjanhaltam, 1 kortynal tobbet keptelen voltam inni belole, annyira remes volt

aztan jottek a cs-idok
cs rengeteg sort ivott mindig is, elkepesztoen sokat de tenyleg
sok even at eleg sokszor beleittam a soreibe, egyreszt szomjas voltam aztan jolesett 1 korty vmi, masreszt mindig is nagyon nehez volt elhinni h az egesz vilag vidaman sorozik en meg ki nem allhatom, valahogy vartam az atkattanasra de teljesen remenytelenul, tovabbra is remesnek vagy max eppen csak ihatonak ereztem mindig

ja es volt megegy szlovak soros eset is
egyszer M kerdezte, van-e kedvem P-vel menni par napra selmecbanyara
P sokat jar oda, sopron selmec egyik utodegyeteme es P nagy selmec-barat arc
[mellekesen epp most vezeti sopronban a szalamandert, tok menooo apukam van asszem]

gondoltam vmi hivatalos dolga van, mondtam h persze
kb indulas elott tudtam meg h selmeci diaknapok lesz, ami azt jelenti h merhetetlen sok hallgato meg tanar a 4 selmeci utodegyetemrol csinal egy nehanynapos bulit ott, arra mentunk
nyilvan volt szakestely is, amin en is resztvehettem, tokjo tokjo tokjo
csakhogy szakestelyen sor az alap es pl ex-nel fenekig kell inni nincsmese, szetparaztam az agyam, hogy fogom birni, tenyleg utalom a sort
[nyilvan mindig cselesen picit ontottem csak, igy ex-nel is csak 1-2 korty volt]




vegul megjegyeztem: az egesz este soran pontosan annyi sort ittam h a zlaty bazantos uvegen eppen a madar labaig maradt benne, szoval nem jott ossze az egy uveg
amugy a szakestelytol eltekintve egyertelmuen a barna steiger volt a sztar-sor ott, el is fogyott a szallas barjabol az osszes, mindenki folyamatosan azt ivott
emelekim szt belekostoltam nehany emberebe es egesz jo volt, vittem is haza cs-hez 2t h majd megigyuk de vegul nem ittuk meg

szoval eddig sor akarhol akarmikor akarkivel, akar pragaban is, en megse
nade nade
most tortent vmi

hogy itt volt virag, majdnem minden este foztunk vmit
ilyenkor majdnem mindig jott alex is meg cem is
cem elkezdett egyszer sorert keseregni
miutan megitta a 2 sort amit meg viktor hagyott a hutomben, tovabb kesergett

mondtam neki h lehet am sort venni a szekrenybol, naluk is van, tudom mert samuel szokott onnan venni [ok ugyanazon a szinten laknak]
marmint hogy minden szinten van egy szekreny amiben vannak sorok meg mindenfele [apfelschrole pl], kinyitod a szobad kulcsaval, kiveszel egy sort, behuzol egy strigulat aztan vmikor fizetsz
meg el se tudtam mondani az egeszet, mar nekiallt kacagni, h persze meg van doneres szekreny is amiben uldogel egy torok meg forog a sulo hus, meg meg mindenfele egyeb szekrenyeket is felvazolt nekem, lathatoan nem hitte h nem kamuzok
akkor felmentunk a hatodikra es valoban nem talaltunk semmit
utkozben lefele mar a biciklis szekrenyekrol magyarazott [lent van 12 db bicikligazazs vagy mi] h azokban is mi minden van, nem is tudom elkepzelni, szonyeg meg 2 licht pl
nade aztan a mi szintunkon megtalaltam a mi szekrenyunket es lass csodat: volt benne egy egesz rekesz paulaner buzasor [konkretan: Paulaner Hefe-Weissbier Naturtrüb (5,6%) - szűretlen búzasör] raadsaul 0,8-ert ami a fiuk szt csodas ar

onnantol egesz gyakran mentem ujabb es ujabb sorokert
es minden sorbol ittam egy gyerekpoharnyit
es izlett
es ez ment tobb esten keresztul

es vegul szerdan volt bar a koleszban [havonta 1szer van]
eloszor egy pohar sort vett viragnak + nekem cem mert volt kedvunk sorozni viraggal
aztan joval kesobb mind a ketten kaptunk 1-1 poharral mert volt kedvunk sorozni

es ezzel megittam eletem elso pohar soret, amit cemtol kaptam
[u p d a t e: amennyire gyik vagyok, nyilvan poharnak neveztem pedig fel liter szoval korso volt csak uvegpohar szoval nekem pohar, hehe, szoooval korso]
\o/ anna szuretlen buzasort ivott es szerette nagyon \o/



ennek emlekere meg itt egy illusztracio
az agyamon mokazunk cemmel es alexszel, ha nem belyeg meretu kepet tettem volna ide [direkt], akkor lehetne latni h a kezemben van egy kis kek poharka
persze attol tartok, itt eppen mar bor / pezsgo volt benne, de ugyanebbol a poharbol iszogattam minden este a sort is, szoval tkp az is lehet h sor volt, az elo-soreim egyike
[az eletem elso soret meg nyilvan igazi buzasorosbol nyomtam, az mas volt..]

4 comments:

Juc said...

Vicces, én is csak búzasört iszom. Sok citrommal. A Hoegaarden jelenleg a befutó.

anna said...

heh, en ciztrom nelkul ittam, sooot a nemetek nem is hallottak a [buzasor + citrom]-rol, kenytelen voltam cs-vel megdumalni h ugye nem en emlekszem tok rosszul

roll. said...

fu en a legutobbi cseh turankon lettem soivo (a radler, amit nyaranta iszok, nem szamit sorivasnak), es eggenberg barna sor volt a ludas, nem lettem tole sorszereto, de innentol siman bevallalom sorkornyezetben a barnasort, nem mast (pasim szerint a barna sor edes, ezzel probalt vegig meggyozni, de ez az allitas annyira humoros volt, h inkabb ittam a sort, es rohogcseltem ezen) - szoval ugy tunik, sorfogyasztasi meggyozesi idoszak van

anna said...

hm, majd kiprobalom azt is ha adodik
emlekeim szt a barna steiger is tok oke volt, szoval el tudom kepz h egyszer csak mar en is bevallalom ha csak sor van
[mondjuk amugy ha mindneki sorozik akkor en froccsot szoktam inni, azt ugyis naaagyon szeretem]

hahaha, edes, napersze