2009/05/07

meg elek am

eleg regota nem voltam egyedul egy percet se, mindig valakivel:
masfel hete hetvegen itt volt viktor
aztan par napon at alexszal voltam mindig
aztan meg most itt volt viraaag egy hetig, igazan csodas volt

kaptam annyi de annyi mindent, oo oo
viktor hozott a neuchateli varosfolotti hegyen levo kolostorbol juhsajtot meg bio kecske-juh kolbit, meg egy nyilvan katicas bort
virag annyi mindent hozott h majd kulon bejegyzesbe kerul, mar alapbol is ugralos kategoria az egesz
elkepeszto elajulos extrakent anyukaja letarolta nekem az egesz kertjuket es 9 csokor felcimkezett friss zoldfuszert kuldott, tejooo eeg, azota is naponta 5-6szor jutnak az eszembe h jaj inkabb azt csinalok belole mert az megjobb mit ez vagy az vagy x, egeszen el vagyok ajulva de komolyan
ja es csiraztatni valo zsazsat is h legyen barmikor friss zold cuccom
annyira orultem hogy azt nehez leirni, ilyen kedves viragot + virag-anyukat, szuperjo szuperjo

szoval marha regota nem ultem szamitogep elott
viszont kb mindennap fozogettem ezt-azt, neha 2embereseket de sokkal inkabb sokembereseket
kicsit para h szinte alig remlik, mikor kinek mit
sztem reges-regota, valojaban eselyesebb h soha nem foztem ennyit, igazan tokjo volt, ugyes anna voltam

elozetes beszamolo

annaaaaa egyedul: remek remek vadiuj szuperotletes pizza amire igazan nagyon buszke vagyok, szokasos tuti brownies most osszetort mogyoroval + creme fraiche-sel, brokkolis-kenyermorzsas-csipos-hal + krumplipure, csalanos krumplis cuccok, hummusz tobbszor is [egyszer csodas reteksalataval], crumble, rakottkaposzta, paradicsomleves, sikeres halas-zoldborsos-citromos teszta + sikertelen paradicsomos husos teszta, szuper levelestesztas krumplis vmi, cukkinis-brokkolis-marvanysajtos rizs
es siman kifelejtettem vmit, tok kemeny
emellett masokkal [/ masok egyedul] is csomo csomo fozes: viktor-fele palacsinta, viktorral grillezes, sugar-fele szuperjooo csilis karamellizalt sult gyumolcsok fagyival, ujabb cem-kofte, mary es samuel-fele csipos kenyai leves, marytol kenyai tea, [es kesobb cemtol majdnem kaptunk torok kavet is de vegul nem]

sok bor, keves pezsgo, egy koktel es sör
ees csomo csoki, agyam eldobom annyit ettunk virivel, hehe
cemtol alexnak igazi valodi isztambuli lokum de persze alex kinyitotta egybol szoval egyutt ettuk meg

sajnos sajnos alig lesz fenykep - amikor fozok sok embernek akkor nem szoktam fenykepezni mert masra koncentralok + meg amikor jol erzem magam akkor se nagyon fenykepezek szoval igazabol eselyem se volt, az a helyzet

---
olyan jolesett roll. kommentje h irjak mar vmit, uh most irtam
majd leirom reszletesebben is a dolgokat
[jo is h most gyorsan leirtam, siman elfelejtettem volna megjobban az egeszet, egek]

4 comments:

viri said...

azt a sört jobban is kiemelhetted volna:D amúgy nekem is összefolytak a napok,szal nem tudom,hogy fogom leírni. asszem,majd belinkellek:D

anna said...

ne aggodj, a sorrol kulon bejegyzes lesz ^_^

roll. said...

csilis karamellizalt sult gyumolcsok fagyival, huhh, nem most kellett volna idejonnom, csak alma van itthon, mert ma nem jutottunk el a piacra, de karamellizalt alma fagyi nelkul az vhogy nem hangzik annyira jol, na de a samuel-fele csipos kenyai leves receptjet megszerezhetned

anna said...

azam, sugar nagyon ugyes volt, en is megismetelnem barmikor [o amugy almat meg banant csinalt]

leves meglesz de ne szamits sokra, egyikuk se igazan tud fozni
krumpli repa hagyma + egesz keves marhahuskocka + viz + vmi fuszerkeverek
de majd pontositok

[es gondoltam rad a soros bejegyzesnel, de cs kikerulhetetlen volt, viszont remelem nagyra ertekeled h AZ elso nem vele volt hanem cemmel "_"]