2009/05/21

nehany anna-eves



ha van idom + kedvem + kajam, ez egy eleg tipikus egyszemelyes anna-brunch
[eselyes h delutan 3-4 korul, amikor eloszor vagyok ehes felkeles utan]

kenyer + vaj + sargasajt, paradicsom + maaagyar paprika [meg viritol], eros feketetea, eros feketekave [csak az nincs rajta a kepen], ha van avokadom [ritkan] akkor avokado ugy ahogy szuzuki szantol tanultam, 2 ek turo ribizlilekvarral
ezutan nyilvan mar csak vacsora vmikor estefele



sosem allok ellen amikor talalok vmi olcsobb zoldseget, igy altalaban van ez-az, amiket vegul vagy darabonkent megeszegetek, vagy csinalok egy nagy vmit beloluk
ez most egy nagy vmi az aktualis zoldsegmaradekokbol
levelesteszta, rajta zoldsegek [brokkolidarabok, 1 reszelt cukkini es magyar paprika [viritol] fokhagymaval atpiritva, porehagyma], tetejere [2 tojas + par ek creme fraiche], kis reszelt parmezan eees viri-anyukaja fele csodas friss kakukkfu
[pirulasig 200 fokon, olyan fel ora volt talan, nemtom]
nagyon szuper kaja, finom + gyors + szep
masnap reggel [lathatoan tanulas kozben] a vege hidegen paradicsommal igazan remek remek

vicces, epp most lattam fuszeres eszternel egesz hasonlot, csak o tobbet es reszletesebben ir rola meg szep kep
persze eleg alap-kaja, teljesen adodik csinalni csakugy



uberkedvenc ebedem, nincs mese
puliszka + juhturo [viritol] + tejfol [viritol, elso doboz alja jaj jaj] + paradicsom
nincs is ennel jobb, oo ooo



maryekkel igazan nagyon vicceseket lehet enni
egyik nap foztem egy itteni magyar lannyal egy buliba csulkos bableves kozeli levest, kesobb csinaltam magamnak is egy mini adagot, annyira lett hozza kedvem
ennek a veget ettuk meg romaikomenyes rizzsel + [kapszta + repacsikok]-kal + parizsban vett tubusos harissaval
teljesen oke ebed volt
teljesen tipikus itteni multikulti, ezt szeretem

No comments: