2009/12/12

annat melegitok

[1a] egyik este mar eleg regen, mentem moziba, Los abrazos rotos
egyaltalan nem volt jo kedvem, le voltam lassulva be voltam tompulva [sotet voltam es homaly "_"], kint sotet + hideg + kod volt, semmi jobb nem tortenhetett volna velem mint egy uj almodovar film a tabanban
elotte sutottem par szokasos gerezd sutotokot + par szokasos gerezd almat, epp kesz lett mikor indulnom kellett, betettem egy dobozba az egeszet
a kedves doboz melegitett a buszon vegig, gondoltam nekem a legjobb senkinek nincs ilyene, legkozelebb hejaban sult krumpli a kabatzsebembe, azota csak a Mab kiralyno jar a fejemben [@ naplopo es lokoto, az egyik legkedvesebb mesem, milyen szuper is az a lemez [oke, hangjatek]]

(...)
az erdészházban jártam, a városba tartottam
zsebemben egy-egy sültkrumpli melengette az ujjaimat
ez hozta meg a szerencsémet
(...)
amikor at kellett szallnom, megeszegettem, jo volt a nagy nagy kodben nezni a dugot, varni a filmet, nagyon fazva enni a meg langyos sutotokot + almat



tetszett

[1b] lakotars#2nek is hagytam, almat is + sutotokot is, de csak a sutotokot ette meg
kesobb nagyon finom + igen egyszeru edesseget csinaltam a megmaradt almabol
[ez eppenseggel nem melegito dolog volt de ha most nem irom le akkor soha es annal sokkal jobb volt h ne irjam le]
a negyed sult almat osszetortem 1 keksszel, szepen osszekevertem oket
tettem a tetejere [felvert tejszin + naturjoghurt + par csepp citromle + kiscukor]-t

[ami keksz es alma nelkul egyertelmuen a kedvenc edessegunk volt alexszal, azota is az egyik elso helyen van nalam]
igazan szuper kis edesseg lett, olyan amit szepen kiszedve feldiszitve trallala poharkremnek szoktak mondani de nem szeretem azt a szot, annyira furcsan hangzik nekem

[2a] egy delutan meg szinten eleg regen egeszen rossz kedvem volt, elindultam a szena terrol haza gyalog, igazan nagyon sokat setaltam



a frankel leo uton mentem, szeretem a villamosokat nagyon
bementem az elejen lukacs furdobe, meg sose voltam semmilyen furdoben
lattam, lehet venni vizet, megkostoltam, meglepodtem h melegen kell inni [mondjuk badenbadenban is melegen toltuk]
mondta a kedves no aki ott volt, h pl gyomorra jo, hehe mondtam akkor most pont ez kell nekem
szerencsere volt uvege, kertem masfel litert, nem volt aprom csak 10 ft, o meg nem akart 500asbol visszaadashoz aprot keresni, ugyhogy megkaptam ajandekba, onnantol mosolyogtam vagy egy oran at, gyogyviz a gyomromnak, masfel liter melegseg a setamra, igazan pompas vasarnapi ajandek egy kedves idegentol
egesz uton vittem a kezembe magamhoz olelve mint kiskoromban a rozsaszin macimat, jo volt a szinten [hideg + kod + [sotetedes majd egesz sotet]]-ben mellettem egy langyos baratsagos ajandek
mire a szolo utcaba ertem, mar nem melegitette a kezem, de az arcomat meg siman



mikor a remenyseg utcaban kavarogtam elveszetten, mar az arcomat se melegitette, pont ott lett hideg, a kiserleti lakotelep elso hazanal allapitottam meg h kihult a viz, aztan vettem csak eszre h a remenyseg utcaban allok, at is mentem inkabb a vihar utcaba, megiscsak hidegviz a kezemben karogo varjak a fejemben



kesobb elmentem meg egy nagy kemeny mellett, aztan az urom-hegy labanal meg az arany-hegy alatt, aztan jo sokara haza is ertem

[2b] lakotars#2 kozben irt sms-t
Annuska! Van otthon fokhagymánk?motoszkal bennem valami kór :( jajj
irtam h van, ne aggodjon + ha hoz bort csinalok forraltbort
megdumaltuk h a vampir lakotars#1et majd leitatjuk es akkor fokhagymaspiritos teljes erovel
hozott bort, megfoztem, jo is lett csak foztem volna kicsit tovabb a vizet anna lehetne turelmesebb is
forraltbor [apukamtol tanultam]
annyi vizet amennyi a bor negyede feltettem foni, abba tettem egesz fahejat, szegfuszeget, egesz feketeborsot, zoldkardamomot, egy darab citromot es cukrot
ezt kellett volna vagy 10-15 percig fozni a fuszerek miatt, nekem csak 5 percnyi turelmem volt
utana amikor mar sokat forrt, beleontottem a bort, es fedo alatt az elso buborekokig melegitettem, egy masodperccel se tovabb
o dejo volt, majd csinalunk meg sokat, jo a csajokkal forraltborozni [is]

6 comments:

Anonymous said...

Jaj a Naplopó és Lókötőt én is imádom! De egyébként ez a bejegyzés meg engem melegít a szívem táján.
B

anna said...

ii, N&L ugye milyen kiraly??
melegites meg ("_")

t said...

elmentél a házam mellett, megmelegíthettem volna a vizet

poissonnier said...

És hogy tetszett a film? Nekem a korábbiak után pici csalódás volt...
Még sose voltam a Tabánban, pedig nem messze lakok. Talán egyszer, hátha összefutok egy sütőtökös lánnyal.

roll. said...

mi ez a hangjatek, lecci tobb infot rola
(sajnalom a wampot, este meg koncertre is mentem, 20 p wamp igy is hataraimat surolta)

anna said...

t, oo ez igazan kedves, kar h nem tudtam rola
[tegnap miutan olvastam a kommentedet, egesz nap rohogtem magamban, nagyon jokedvet csinaltal nekem, hahaha]

poissonnier, hat nekem is pici csalodas volt a tobbihez kepest
viszont pici pozitiv h kozben tanultam spanyolul uh amikor ertettem vmit akkor meg sikitozni akartam vegig h ezt eeeeertem [vegul nem sikitoztam]
oo, a taban pedig igazan baratsagos kis mozi, kar kihagyni, sztem meg a sutotokszezonban menj is el '_'

roll., majd megirom neked mi ez
wamp meg igy is jo volt, ha nem irsz h megyek-e, nem indultam volna el, es kepz talaltam magamnak egy igenjo polot, szoval vegul meg roll-talalk nelkul is megerte tolongani a tomegben