2009/12/03

lakotars#2 szulinap

akartam neki minitortacskat csinalni
vegul csinaltam is de teljesen mas lett mint terveztem
annyira nem tetszett az eredmeny h vegul csak kinyomtam az erkelyre a huvosbe, nem is mentem el borert, gondoltam ugyse adom oda neki azt a szerencsetlen kis tortat, majd csinalok neki vmi rendeset kesobb
aztan este megis megettuk, es woow, tok finom volt
nyilvan teljesen mas lett mint amit terveztem, de par ora alatt osszeert ez a verzio is
meg jo h nem hajitottam ki a fenebe amilyen idiota kedvem volt



alul osszetort babapiskota
rajta (frissensult alma + citromhej + osszetort keksz) -- ez sokkal nedvesebb lett mint ahogy terveztem, de aztan vegul par ora allas utan pont jo lett
a krem (mascarpone + kis tejfol + eperlekvar)
a tetejen 5 lekvarpotty + egy nagyobb potty tejszinhab
nehany ora allas utan tenyleg finom volt
eredetileg meg piritott osszetort diot akartam tenni bele, csak amikor mar egyaltalan nem hittem az egesz tortaban, elvetettem h igazan minek, kar mert jo lett volna

szegeny lakotars#2 egesz nap valodi cukraszcuccokat nez, meg jo h mondtam neki h mi ez mert talan az se esett volna le neki magatol h ez a kis bena vakondturas egy torta
nagyon orult am es azt allitotta, igazan kiemelkedo ez a torta a szulinapi tortai torteneteben
hm hm, nem konnyu elhinni ^_^

No comments: